pondělí 16. října 2017

Přírodní péče o zuby SPLAT


O zubních pastách se na blozích moc nepíše, naposled to byla kampaň Signal, kterou jsem zaznamenala, a tak jsem sse rozhodla to trošku změnit. A ačkoliv se to nezdá zubí pasta je produkt, který používáme všichni a pravidelně.
A i když je všude kolem spousta reklam na tu "nejlepší pastu pro vás", většinou náš finální výběr trochu podceňujeme. Používáme to, na co jsme zvyklí, a už moc neřešíme, jak moc je pro nás daná zubní pasta vhodná. Ano, mluvím tak trochu i ze své zkušenosti.


SPLAT je výrobce zubní péče, která obsahuje pouze přírodní antibakteriální složky a esenciální oleje v takových kombinacích, aby pomáhaly přesně tak, jak mají.

Díky tomu si můžete vybrat pastu přesně podle vašich preferencí nebo potřeb. V nabídce najdete zubní pasty pro kuřáky, proti krvácení dásní, na obnovu zubní skloviny, pro péči o citlivé zuby nebo pastu pro zdravé dásně.


Já měla možnost otestovat hned dvě z nich, a to pastu se zázvorem a černou zubní pastu s jalovcovými bobulemi.

Na testování zubní pasty BLACKWOOD jsem se moc těšila. Nejen kvůli černé barvě (která v tomto ohledu hrála samozřejmě velkou roli), ale také díky tomu, co umí. Pasta je totiž speciálně navržena pro ty, kteří po použití pasty očekávají svěží dech, odstranění zubního plaku a prevenci proti jeho dalšímu vytvoření a samozřejmě příjemnou chuť a zdravé dásně.

Nejsem zubař, a ani jsem se (přiznávám na rovinu a bez mučení) o péči o zuby příliš nestarala, až do letošního jara, kdy jsem zjistila, že tu péči pěkně flákám, a že je vážně potřeba (bohužel stejně jako mezizubní kartáčky....s těmi pořád ještě bojuju :().

Trpím na zubní kámen a nažloutlou barvu na což je skvělá právě Blackwood - bezfluoridová zubní pasta, která bělí a bojuje s vytvářením zubního plaku, ze kterého se pak vytváří zubní kámen.
Navíc se jí vůbec nemusíte bát, i když je černá, nebo spíš hodně tmavě šedá. Kartáček nijak nepříjemně nezabarví a při použití mi ani nepřijde, že bych používala pastu výrazně jinou, než na jakou jsem dřív byla zvyklá.
Takže za mě palec nahoru !



Jako další jsem testovala pastu Ginger, která díky obsahu zázvoru (podle kterého taky nese název ehm) prohřívá a prokrvuje dásně, které jsou pak odolnější proti vzniku paradentózy. Díky obsahu rakytníku má zklidňující efekt a spolu s kalciem zvyšují mineralizaci zubní skloviny.

Úžasné účinky zázvoru určitě znáte, a mě na něm teď na podzim nejvíc baví to, že pomáhá proti podzimní únavě...a takových produktů při deštivých a smutných dnech není nikdy dost ! :)



 Značka Splat vám umí nabídnout zubní pastu s malinovou, jahodovou, levandulovou s Aloe Vera, s magnólií, zeleným čajem nebo s medem a částečky zlata.  

Myslím, že na své si tu přijde každý. Navíc všechny zubní pasty jsou bez obsahu nebezpečných chemických látek, které mohou oslabovat vaši zubní sklovinu nebo poškozovat dásně. 

Velkou škálu jejich produktů najdete v Chytrých lékárnách, kam si můžete zajít i pro vzoreček, pokud si koupí ještě nejste úplně jistí. A pokud už víte, že je prostě musíte vyzkoušet, pak mám pro vás ještě jednu dobrou zprávu. Zubní pasty pořídíte za cenu cca 150 - 200 Kč, takže vám ani nezruinují rodinný rozpočet. 



4 komentáře:

  1. Takú čiernu pastu by som chcela vyskúšať, vyzerá zaujímavo :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavé kousky, vypadají více než lákavě. Já se teď zbláznila do past na zuby od Weledy, hlavně solná je zážitek :-) černou jsem zkoušela zatím jen od Ecodenty.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak máš možná další tip co příště vyzkoušet :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...