pátek 27. října 2017

Maybelline velká recenze novinek + líčení


Jestli nás poslední dobou nějaká značka zahrnuje novinkami, pak je to určitě Maybelline, která kromě novinek na obočí přišla na trh s novými korektory, inovovanými make-upy, pudry, očními linkami a nechybí ani paletka stínů nebo tekuté rtěnky. 

A já jsem pro vás testovala pár nejzajímavějších produktů. 



Paletka očních stínů - The Burgundy Bar



Pomyslné první místo si vybojovala bordó paletka očních stínů, která za cenu. za jakou ji koupíte téměř ve všech drogeriích, stojí vážně za to ! Paletka obsahuje 14 překvapivě dobře pigmentovaných barev, které jsou laděné do podzimní bordó škály, díky čemuž se hodí na běžné denní líčení, tak na výraznější kouřovky. 
Palec nahoru a velké doporučení pro vás. 




Oční linky - Sensational liner


Ačkoliv jsem jim zpočátku vůbec nechtěla dát šanci, uměly si u mě získat čestné místo. Se zahnutým aplikátorem se oční linky velmi jednoduše nanášejí, mají krásnou sytou barvu a vydrží celý den přesně tam, kde mají být. 
Za mě je to další produkt, který byste rozhodně měly vyzkoušet. 



Hydratační podkladová báze

“Jednoznačný propadák. Když mi nesedí báze od dražších značek, jak by mi mohla sednout tahle.” Pokud uvažujete stejně jako já vůči bázím z drogérií, možná vás teď moje recenze na novou hydratační bázi od Maybelline vyvede z omylu. Báze mi totiž skvěle sedla. Navíc na pleti vydrží, a ani na chvilku jsem po nanesení neměla pocit, že by pod nì pleť nemohla dýchat, nebo měla ten nepříjemný pocit silikonové masky. Ba naopak. Báze se po nanesení hezky vstřebá a ihned po tom je pak możné na pleť aplikovat make-up. 


Řasenka CILS Sensational


Ve srovnání s řasenkami z minulého článku KLIK, je tohle jejich chudá příbuzná. Osobně mi moc nevyhovuje zahnutý kartáček, nikdy nevím jestli ho mám používat zahnutým nahoru nebo dolů a když si myslím že jsem tu záhadu rozluštila přijde problém....řasy se slepují, jsou nerovnoměrně nalíčené nebo prostě nevypadají hezky.



Tužka na obočí - Brown precise

Mezi další novinky pak patří barvy a tužky na obočí. Já pro vás dnes testovala mikro-tužku v barvě Deep Brown, které mě na první dojem mile oslovila. Přece jen díky tenkému hrotu s ní lze pracovat velmi přesně a po nanesení tenké linky vypadají přirozeně. Proto je tužka ideální na dokreslení třeba jen části obočí. Bohužel za mě je odstín Deep Brown až příliš tmavý....skoro do černa. A ačkoliv velmi často vyhledávám nejtmavší odstín tužky na obočí, tady bych se poohlédla po něčem světlejším.





Tekuté matné rtěnky SUPER STAY Matt Ink

Titul "největší propadák" z řad Maybelline novinek si vysloužily jejich matné tekuté rtěnky. Byť mají skutečně krásné a roztomilé obaly, obsah je příšerný. 
Tekuté rtěnky se prodávají v několik krásných barvičkách a nanáší se klasickým “houbičkovým” aplikátorem. A i když jsou rtěnky pěkně pigmentované a umí na rty poměrně slušně přilnout, bohužel po chvilce zvýrazní na rtech většinu vrásek. Navíc se začnou nerovnoměrně otírat, a to vážně nepůsobí hezky. Upřímně, po několika šancích jsem hodila tekuté rtěnky do kouta a už s nimi nechci mít nic společného…

Na fotce jsou barvičky 50 Voyager, 10 Dreamer a 05 Loyalist.



Nalíčení jsem použila 4 odstíny z paletky The Burgundy Bar (viz. foto nahoře), řasenku CILS, tužku na oči, matnou rtěnku 05 loyalist, tužku na obočí a v podkladu se samozřejmě skrývá podkladová hydratační báze.






8 komentářů:

  1. Paletka se mi taky hrozně líbí, už jsem ji obdivovala na jiných blozích a přijde mi dost univerzální a to se mi líbí. Škoda té řasenky přitom její kolegyně je tak skvělá. Podobnou řasenku jako je tahle mám od Loreál Feline a dělá naprosto stejné problémy a kartáček je naprosto totožný.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to na to máme podobný názor ....:(. Ne každá novinka se holt stane favoritem......

      Vymazat
  2. Tu řasenku mám taky a ze začátku jsem se s ní musela naučit. Ty krátké štětinky používám na nanesení a dlouhými štětinkami řasy hezky pročešu. A češu, upravuju dokud nejsou slepené. Ze začátku je řasenka dost mokrá, což mi taky moc nevyhovovalo, ale stala se mou nejoblíbenější. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé vážně? Já používám na střídačku téměř 3 týdny a stále nic....asi měla velkou konkurenci -> http://www.blogbylena.cz/2017/10/vyber-top-5-ti-rasenek-z-americke.html

      Vymazat
  3. tá paletka je nádherná! :) zaujala ma aj maskara, škoda len že nie je až taká dobrá..a linka je každopádne zaujímavá
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Mě rtěnky sedly perfektně :) Na rtech se mi ani nehnou a vydrží skoro celý den :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Pro mě byly zklamáním, ale 100 lidí, 100 názorů. :) Barvičky ale mají krásné, tak mě to, že mi nesedly docela mrzí.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...