úterý 10. října 2017

Líčení s novinkami Lóreal



Podzim už je v plném proudu, a tak jsem v líčení místo růžové a zlaté použila umírněnější tóny, které se k podzimnímu období trošku víc hodí.
 S tím perfektně ladila nová paletka od Lóreal La Palette Gold, která obsahuje 10 krásných barviček, které jsou jako dělané pro vytvoření perfektního podzimně laděného líčení. 


A aby v tom nebyla sama, povolala jsem na testování další novou paletku, tentokrát z řad korektorů. 

INFAILLIBLE TOTAL COVER

Ta obsahuje celkem 5 barev korektorů určených jak na zakrytí začervenalých částí, jako jsou například pupínky( zelená barva korektoru), tak na kruhy pod očima (fialová barva), nebo na další nedokonalosti (3 béžové barvy). 

Upřímně korektorům v paletkách moc nefandím, ale při nanášení mě zaujala konzistence jednotlivých barev. Není totiž tak nepříjemná a mazlavá, jak tomu u některých korektorů v paletkách bývá, ale mnohem příjemnější.
A i když jsem jednotlivé korektory nanášela štětcem, stejně jsem je poté ještě zapracovala prstem, aby vše vypadalo tak jak má. 
Co se výdrže týká, tak musím říct, že jednotlivé barvy neměly problém s tím, vydržet nalíčené celý den. Bohužel sice nemám srovnání s dražšími paletkami podobného typu, ale tenhle kousek si mě uměl získat. 

Seženete je už teď v drogériích za cenu cca 400 Kč. 





A teď už ke slíbené paletce.

LA PALETTE GOLD

Jako první mě oslovilo elegantní černé balení, které vypadá krásně samo o sobě. 
Další body k dobru si pak u mě paletka získala při testování jednotlivých barviček na hřbetu ruky. Všechny vypadaly velmi pěkně a dostatečně pigmentovaně. 

Na fotkách na hřbetu ruky jdou odstíny stejně jako v paletce. A musím říct, že barvičky se vážně povedly. 








Bohužel kámen úrazu nastal při nanášení stínů na víčko. Původní dojem sytých barev se totiž tak trošku vytratil a pro dosažení kouřového líčení jsem musela nanést asi dvě nebo tři vrstvy každého stínu, a to i přes použití podkladové báze.
Na druhou stranu vám můžu s klidným svědomím říct, že paletku můžete používat na běžné denní líčení, aniž byste se bály, že budete působit "zmalovaně" (jak říká moje mamka) :).

A mým doporučením na závěr je EYE PRIMER taktéž od značky L´oréal Paris, který je balen do praktické malé tubičky se stejným aplikátorem, který známe z lesků na rty nebo tekutých rtěnek. Díky tomu se primer pohodlně nanáší. Po nanesení na víčko jsem jej už vždy jen trošku zapracovala štětcem nebo bříškem prstu a dál se líčila tak, jak jsem zvyklá. Primer na víčko hezky přilne a umí podpořit výdrž očních stínů nejen z nové paletky,ale i z těch vašich, které máte jako oblíbené :).

Primeru dávám rozhodně palec nahoru. Hodí se jej určitě mít doma, zvlášť před začátkem sezóny plesů a vánočních večírků :). 


A na závěr ukázka líčení. A ta rtěnka? Ta je od Maybelline - barva 988, recenzi na ni najdete ZDE. 






A co vy? Už jste taky přesedlaly na podzimní barvičky nebo si je teprve pořizujete do kosmetické taštičky a šatníku? 


14 komentářů:

  1. v paletke ma zaujala najma ta zlta/zlata lebo taka sa casto nevidi v drogerii :) licenie je velmi pekne!
    Ivana xx

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, taky ta barvička mě jako první zaujala, děkuji :).

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Zkus ji v drogerii, jsem zvědavá co na ni řekneš :).

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Já za sebe doporučuji vyzkoušet ten primer....nejzajímavější produkt ze všech 3 ! :)

      Vymazat
  4. Wow, paletka je nádherná! Aj korektory ma zaujali, ale ja takéto proste neviem používať :(

    Nasklee - www.nasklee.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tím před časem taky trošku bojovala, ale stačí si to párkrát ozkoušet a pokud ti korektory sednou tak to pak už jde samo :).

      Vymazat
  5. Líčení se ti povedlo, paletka korektorů mě zaujala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Mrkni na ni, už je dostupná v drogériích.

      Vymazat
  6. Paletky jsou obě moc krásné a líčení se ti povedlo.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...