pátek 20. října 2017

Podzim, čas zvolnit tempo



Podzim. Období, kdy nevím, jestli si ještě můžu obout baleríny, nebo už přejít na kozačky, je tady. A i když je letošní babí léto velmi vydařené, příslib dlouhých, tmavých a chladných večerů při svíčkách se nezastavitelně blíží.


Proto je nejvyšší čas se předzásobit dobrými knihami, svíčkami a pěnami do koupele.  Já jsem začala tím posledním. A kromě pěn jsem přidala rovnou i vonné olejíčky Kneipp, které jsem si od poslední zimy hodně oblíbila.



K tomu jsem doplnila zásoby soli a pěny do koupele od značky Telesept, které velmi příjemně voní a díky krásným obalům vypadají i perfektně i na poličce. Chybět nesmí ani sladké novinky od značky Dermacol, který svůj sortiment tělové kosmetiky obohatil rovněž o pěny do koupele, a to rovnou ve třech provedeních - s vůní hroznů s limetkou, irské kávy nebo melounu.


Teď už mi zbývá se jen předzásobit dobrými knihami. Máte nějaké tipy na čtení, které by mi rozhodně nemělo uniknout? 




11 komentářů:

  1. Ak sa zaujímaš o motivačné knihy skús Šlabikár šťastia, ten ma vie vždy pozitívne naladiť. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  2. svíčky úplně zbožňuju, nejradši mám takové ty vanilkové z Ikey ♥♥ a co se týče knížek, určitě doporučuju Osm od Radky Třeštíkové nebo knížky od Patrika Hartla ♥♥ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty znám, také jsou jedny z mých TOP a nechybí mi nikdy doma :).

      Vymazat
  3. Neviem aký knižný žáner preferuješ, ale taká motivačná a veľmi fajn kniha je 5 jazykov lásky. Potom z iného súdka môže byť relatívne nový Harry Potter alebo fantasy Insomnia, to je perfektná kniha. Z románov veľmi neviem, už dlhšie som žiaden v ruke nemala, asi jedine Šľachtickú rošádu a tá bola perfektná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani. Víš, že ani žádný speciální žánr nemám? Kniha mě musí vždycky zaujmout.

      Vymazat
  4. Tyhle vonné olejíčky Kneipp jsem měla také, jen v jiné variantě a byly super! Tak krásně provoněly celou koupel a ta pokožka potom! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já miluji soli do koupele :-) teď hodně čtu severské detektivky, takže něco od Jo Nesba, Larse Keplera, Adlera Olsena a dalších krimi autorů :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se chystám že bych jednu zkusila, ještě s nimi nemám zkušenost ale slyším čtenářskou chválu ze všech stran :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...