neděle 25. června 2017

Zaměřeno na detail



Čas od času je potřeba si udělat radost. Tuhle větu bych mohla pokládat za své osobní motto, jehož se víc než ráda držím. Proto pro vás také objevuji různé e-shopy s doplňky, které jsou trošku jiné než ty, které jsou běžné dostupné v obchodech. 


Jedním z mých dalších objevů je e-shop deltimo.com, který nabízí originální náramky jak pro ženy, tak i muže. 
A ačkoliv nejsem velkým příznivcem pánských náramků, některé kousky jsou zde velmi pěkné, a hlavně vkusné. 

Já si ovšem pro sebe vybrala dva náramky, které se hodí k většině mých outfitů, proto vím, že je bez problémů využiji. Náramky z korálků jsou evergreenovým hitem každé letní sezóny, a já chápu proč. 
Působí jemně, nevtíravě a dokáží outfit příjemně oživit (a to včetně plavek). 

Moje první volba při výběru byla jasná. Náramek s leopardem mi padl do oka hned. Komu by taky ne. Detail krásně zpracovaného korálku leoparda je úžasný, vážně jsem se do něj zamilovala a rozhodně je nenechávám ležet doma ve šperkovnici.
A není to jen o vzhledu, náramky v sobě nosí určitou symboliku. Například leopard symbolizuje dobrodružství, neohroženost odvahu a vášeň. 



Druhou volbou byl náramek s korunkou. Dobře, vybrala jsem si jej trošku samolibě, ale díky neutrální barvě korálků mi přišel prakticky využitelný k čemukoliv. 
Navíc věděly jste, že symbol korunky vznikl z lučních květů a kromě královského postavení symbolizuje také věčnost a koloběh života. 



Musím říct, že náramky mě svým zpracování moc mile překvapily. A aby to nebylo jen o mé recenzi, mám do soutěže dva náramky i pro vás. Abyste mi věřily :). 

Soutěžit se bude o tyhle dva krasavce (foto níže). 

Pro zapojení do soutěže stačí být pravidelným čtenářem blogu napsat pod článek komentář se svou e-mailovou adresou, a taky který ze dvou náramků byste si přály víc vyhrát. 

30.6 vyberu 2 vítězky, kterým ještě více zpříjemním poslední školní den, souhlasíte? :)



Tak si držte palce a užívejte krásné sluneční dny!

7 komentářů:

  1. hezký den, náramky jsou boží :) chtěla bych si zasoutěžit o ten se lvíčkem, darovala bych ho mojí lvici mamince. cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. dobrý den,líbí se mi ten hnědo-černý náramek..fenixana@centrum.cz
    ty hodinky jsou moc pěkné..
    Já mám ráda tento e-shop : https://taxido.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Tyto náramky jsou moc hezké, nejvíce se mi líbí se lvem. genevra43@gmail.com
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. miskaval@seznam.cz A do náramku se lvem jsem se zamilavala a svému příteli, protože je ve lvu narozený bych ho darovala :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ze soutěžních se mi víc líbí ten s budhou, ale ten s leopardem vypadá taky hodně pěkně :-) yanacze@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, náramky vypadají kvalitně a hezky zpracované. Já bych si vybrala toho s buddhou. Ta kombinace černé a hnědé je úžasná. Můj e-mail je P.H.petula@seznam.cz Pěkný den

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,
    Náramky jsou oba moc krásné, ale asi bych šla do toho s tím lvem.
    Miluji černobílou kombinaci a ten je boží


    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...