středa 7. června 2017

B.U.


Při hektickém ránu pro vás mám jednu skvělou zprávu. 

Díky spolupráci s B.U. si můžete zasoutěžit o 3 voňavé balíčky a navíc i o dva VIP lístky na koncert Justina Biebera v Londýně, včetně ubytování a letenky 😊 nebo o voucher v hodnotě 5 000 Kč na zoot.cz a nebo selfie tyč. 

Pravidla jsou jednoduchá: 
1. zaregistrovat fotku se svým jedinečným já na stránkách www.absolutemestories.com
2. napsat mi do komentářů pod jakým jménem máte svou registraci, a co je na vás jedinečného
3. držet si pěsti

SOUTĚŽ KONČÍ 18.6.2017. Hned poté vyhlásím vítěze jak já, tak zastoupení značky aby bylo jasno, kdo pojede s krásnou květinovou vůní na koncert, nebo se nově obleče na ZOOTu ;). 



3 komentáře:

  1. Registraci mám pod jménem Jana Janotová a jedinečného na mě asi bude to, že mám ráda přírodu, ať už zvířata, procházky lesem a moc ráda čtu knížky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Túto vôňu som si kúpila, na to aká je lacná je nesmierne super :)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, registrovaná jsem jako Barbora Francová. Jedinečná? To jsme každý a já asi tím, že jsem kreativní, praštěná, ale i konzervativní, milá, ale i drzá a jsem kočkomilka. Vím, že to je spousta lidí, ale můj poměr těchto vlastností je určitě unikátní :D Ráda hledám jedinečnost v druhých a jsem vděčná, pokud mi ji druzí dovolí poznat - i díky svojí práci s dětmi. jo a mám ráda kávu, knihy a ráda se o sobě dozvídám nové věci, takže věřím, že v životě mě čeká ještě hodně co poznat.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...