pondělí 19. června 2017

Jak dát nohy do pohody


Mým snem je, hlavně v letních měsících, stíhat pravidelné návštěvy pedikúry. Bohužel realita je taková, že si pedikúru často nezvládám dělat ani tak často doma, jak bych si představovala.

Proto často nadšeně zkouším drogérkové produkty, které by měly pohodlně a rychle zastat pedikérský salon.
Už dlouhou dobu si brousím zuby na SCHOLL Velvet Smooth, ale nějak se stále nemůžu rozhoupat, zkoušely jste jej? Byly jste spokojené?


Zatím si vždy postačím s pár jednoduchými kroky, které nevyžadují žádné větší investice.
Stačí mi pemza, peeling a hydratační nebo zvláčňující krém.
Mými posledními přírůstky jsou produkty od značky Dermacol, a to zvláčňující krém na nohy, změkčující krém na paty a osvěžující sprej na nohy a do bot. 

A v praxi to v ideálním případě vypadá tak, že: 

1. nohy na pár minut namočím ve vodní lázni
2. použiji pemzu na místa, která vyžádají největší péči
3. následuje peeling, klidně tělový, tím odstraním další zbytky zrohovatělé kůže
4. nohy osuším a použiji změkčující krém na paty
5. zabalím je do bavlněných ponožek a nechám krém působit až do samého vstřebání


+ 1 před spaním pak pravidelně používám zvláčňující krém na nohy a ráno před odchodem osvěžující sprej 

Ne, že by to zcela nahradilo návštěvu pedikúry, pro ty z vás, které jste na ni pravidelně zvyklé, ale rozhodně to prodlouží dobu mezi jednotlivými ošetřeními bez toho, aniž by vaše nohy strádaly, nebo to někomu možná nahradí pedikúru zcela :). 

Já jsem teď bohužel z těch, které si s domácí péčí prozatím musí vystačit. Nicméně díky produktům Dermacol rozhodně nestrádám. Krémy jsou hezky hutné, takže pokožku umí skutečně krásně hydratovat a sprej má kýžený osvěžující účinek, díky tomu jsou to produkty, které se v letních měsících vyplatí mít ve výbavě, a díky super cenám a časným akcím na Dermacolím e-shopu vám ani nezruinují peněženku :). 






8 komentářů:

  1. O tohle by se mělo zajímat víc lidí. Když vidím některé ty nohy holek v létě, je mi do breku..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mony to máš absolutní pravdu ! Někdy se stydím i za ně....:(.

      Vymazat
    2. Mám změkčující balzám a můžu jen doporučit. Stačí každý večer před spaním a když je třeba, stačí použít pemzu a peeling. ��

      Vymazat
    3. Jé tak to já mám asi náročnější péči, ale podědila jsem náročné chodidla....tady tuhle jednoduchou péči ti závidím :).

      Vymazat
  2. Já mám levandulovou sadu na nohy od Yves Rocher a ta je taky parádní. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekný článok Leni. Produkty od Dermacolu vyzerajú super. Tiež sa starám o svoje chodidlá sama doma. Pri sprchovaním ich ošetrím pemzou a pred spaním nanesiem zvláčňujúci krém. Teraz v lete je to naozaj nutnosť tým, že rada nosím sandále :)

    MargiFashion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, je to sice občas otrava, ale nic se nedá dělat :). A krém před spaním je nejrychlejší a nejlepší pomocník ! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...