středa 28. června 2017

Vlasovka, která zahýbala blogosférou


Jeslti nějaké novinky z řad vlasové kosmetiky pořádně zahýbaly jarní sezónou letošního roku, pak jsou to ty z dílny Lóreal Paris. 

Nejen, že bylo uvedeno do prodeje hned několik řad na různé typy vlasů za poměrně slušnou cenu a  s krásnými obaly, ale navíc jsou všechny produkty bez silikonů a parabaenů. 



Já jsem měla možnost otestovat řadu určenou na barvené vlasy, která se skládá z šamponu, kondicinéru, masky a osvěžujícího spreje. 

Na úvod, všechny produkty nádherně, ale skutečnně nádherně voní. Do té vůně jsem zamilovala, ovšem co se používání týká, musela jsem si na pár věcí zvykat. 

Šampon


Nejpozitivnější je obal s dávkovací pumpičkou, díky té se vyhnete nepříjemnému otvírání a zavírání mokrýma rukama spolu s lovením šamponu po celé sprše. 
Bohužel jeho obsah mě zas až tolik nenadchnul. Zpočátku se mi po jeho použití neskutečně mastily vlasy. Je to dáno částečně tím, že jeho konzistence je hutnější a proto se musí z vlasů pořádně smýt, a  dál také tím, že jeho struktura je spíše mléčná, než čirá, a to není úplně můj šálek kávy. Raději upřednostňuji čiré šampony s konzistencí gelu. 

Na druhou stranu šampon při mytí krásně pění, úžasně voní a vlasy nevysušuje. 


Kondicionér


Na to, že je to drogérkový kondicionér, za cenu cca 200 Kč tak musím říct, že si u mě vedl poměrně dobře. Opět oceňuji jeho praktické balení, příjemnou vůni, a také poměrně hutnou konzistenci. 
Díky té jej mohu klidně střídat s maskou na vlasy. Jinak totiž používám výhradně vždy šampon, a po něm hned masku, u které mám jistotu, že mým vlasům dodá tolik potřebnou hydrataci.


Maska


Maska je trošku z jiné řady než šampon a kondicionér, a to z řady určené pro suché vlasy. Na mé namáhané konečky je to proto ideální volba. Vlasy poměrně pěkně vyživí a samozřejmě provoní. Na masku z drogerie si proto při testování vedla více než dobře ! Rozhodně ji řadím mezi nejlepší drogérkové masky, které jsem vyzkoušela. A proto vám ji mohu s klidným svědomím doporučit. 



Bezoplachový sprej 


Doplňkové produkty jako jsou spreje, tužidla, laky, gely a séra používám minimálně. Nicméně když jsem objevila vůni řady Geranium, musela jsem vyzkoušet i tenhle produkt. Lesk vlasům sice (alespoň tedy za mě) moc nedodává, za to je ale úžasně osvěží a provoní. Proto jsem jej začlenila do svého každodenního ranního rituálu, při kterém mám po použití spreje pocit čerstvě umytých, voňavých vlasů. A to je bájo !



Sumasumárum bych řadu určitě začlenila do skupiny dorgérkových produktů, které jsou zajímavou volbou k vyzkoušení a otestování. 

Takže až budou produkty třeba někde v akci, tak si na ně počíhejte:). 

A vy, které jste je už zkoušely hoďte mi do komentářů vaše postřehy a dojmy, moc ráda si je pročtu. 




14 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Tak to jsme na tom hodně podobně, každopádně sprej je za mě vítěz ! :)

      Vymazat
  2. Všechny produkty vypadají moc pěkně :) Mě láká teda hlavně ten sprej, miluju, když se otočím a všichni cítí vůni mých vlasů :)

    Pauline’s Tiny World♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To uplně chápu, a přesně tohle sprej dokáže splnit :).

      Vymazat
  3. Četla jsem články nadšené i nenávistné, budu to asi muset vyzkoušet sama :D Ale asi ne v nejbližší době, teď mě láká nejvíc sprej :)

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  4. Zakúpila som si šampón, masku a taktiež aj koriandrové sérum.. ale s mojimi vlasmi to neurobilo absolútne nič, práveže ich skôr zaťažovalo, než im pomáhalo.. prešla som na svoju klasiku Balea Oil Repair a už sú v pohode :D Skvelé fotky! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, každému to nesedne. á si na řadu musela taky docela zvykat....

      Vymazat
  5. Já jsem na tyto řadu nečetla moc dobré recenze takže jí zatím odolávám. Důvodem je asi také to, že vlasové péči z drogerie se díky silikonům vyhýbám. Pokud je ale neobsahují, asi na ně mrknu :-)
    All my cosmeticsk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně doporučuji vyzkoušet hlavně sprej, ten je vážně bájo ! :)

      Vymazat
  6. Produkty mě zezačátku hodně lákaly, ale zatím jsem nečetla nějaké moc nadšené recenze, tak uvidím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minimálně osvěžující sprej a maska stojí za vyzkoušení a s klidem ti je doporučím....bohužel šampon už tolik ne ...:(.

      Vymazat
  7. vypadá to zajímavě:) já teď zkouším přírodní mýdla na vlasy a jsem zvědavá, jakou službu mi přes léto udělají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by mě taky zajímalo, pak dej určitě vědět jak to dopadlo ! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...