úterý 23. srpna 2016

Můj instantní život




A to doslova! Protože poslední dobou znám skutečně jenom chůzi do práce, z práce, postel a víkendy které si nedokážu ani užít, protože neskutečně rychle utíkají. Takže jakoukoliv odchylku od tohoto stereotypu si zaznamenávám na instagram. Vlastně je to místo, kam vkládám všechno, co mi dělá radost, a o co se s vámi chci podělit. 

Ve většině případů je to jídlo, kosmetika a taky dobrá společnost, o kterou naštěstí nemám díky svým přátelům nouzi. 

Díky tomu si střádám střípky krásných chvilek, kterými se těším, když mě to třeba štve v práci, nebo se potřebuji jen na vteřinu zastavit a vzpomenout si, co bylo dobré, a co hezkého mě ještě čeká. 

A byť je teprve úterý, tak už se nemůžu dočkat klidného víkendu.  Jen doufám že bude stát za to, a že si jej užiji nejen já ale vy, a načerpáme před novým školním rokem sílu, která nám vydrží minimálně do Vánoc :). 


















2 komentáře:

  1. oh, ten burger vypadá skvele!

    http://nicolland.blogspot.co.at

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ten je z Hradiště z Beef&Beer :). A je vynikající ! :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...