úterý 2. srpna 2016

20 vítězů soutěže

Ti, kteří si počkali, urpustně si drželi pěsti a přáli si vyhrát, mají dnes svůj den. 

Díky dovči jsem se nedostala k počítači, ale už jsem zde - v plné polní a se seznamem výherců balíčků kosmetiky od značky La-Roche Posay. 


A těmi jsou: 

  1. Rorýs
  2. Verča (Nikkie)
  3. Katherine Sýkorová
  4. Natálka - Little Gem
  5. Jeanette
  6. Klaudýs Enjoyment
  7. Petra Škraňková
  8. Vendula Mikulová
  9. Kateřina Výmolová 
  10. Niky Kostková (Veronika)
  11. Dazz (Anička - Slováková)
  12. Lenka Osičková
  13. Míša Machalíková 
  14. Petra Ondřejová
  15. Nicole Pavlíčková
  16. Amy (Amyle)
  17. Sonča Rácová
  18. Andrea Kozlerová
  19. Hana Mlčáková
  20. Klára Komsová

Doufám že jsem nikoho nepřejmenovala :). 

Všem moc moc moc gratuluji a pro vás, které jste nevyhrály už chystám další soutěž, ale tentokrát o parfém, tak nezapomeňte sledovat blog nebo Instagram, bude to totiž bleskovka :). 

Krásné úterý všem ! :)


21 komentářů:

  1. Lenka, zo <3 ďakujem! Veľmi si to vážim a mám hroznú radosť :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, udělala jsi mi obrovskou radost! Dnes zrovna nemám svůj den, ale tohle mě opravdu moc potěšilo! :) Díky moc!
    A 20 vítězů? To je vážně něco! :D :)
    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  3. Jeeee ja vyhrála!!! Lezime v nemocnici, tak mi aspon neco zprijemnilo den!!! Diky moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko to mě moc mrzí, tak aspoň malá radost :).

      Vymazat
  4. Jeeeej já konečně zkusím něco od La Roche-Posay, no to je bomba :) Díky Leni! Co říkáš na osobní předání a nějakou kávičku u toho? Nebo to bude posílat asi zastoupení značky co? Ale na kafe bychom měly jít tak či tak :) Snad sis dovču užila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko kafe bude ! Ale balíček se bude posílat přímo z Prahy :(. Nicméně my dvě se musíme spojit a domluvit všeeeechno ! :)

      Vymazat
  5. Jééé, děkuji. To mám neskutečnou radost!!! Přišla jsem domů po úmorném dni v práci a nemohlo mě čekat lepší překvapení. Děkuji, Petra Ondřejová.

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, moc děkuju za výhru! Malá balení budou super na dovču :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jéééé, koukám, že se mi poštěstilo :)
    Byla jsem ovšem na dovolené, tak snad není až moc pozdě :(
    Pěknýýý den!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, už minulý týden jsem psala email, tak nevím jestli došel :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Rorýs, vše co přišlo jsem předala na LRP, nevím jak s opozdilci, každopádně některým holkám už balíčky přišly, když tak dej echo :).

      Vymazat
    2. Bohužel pořád nic, asi jsem napsala moc pozdě :/

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...