středa 3. srpna 2016

O špercích





Nejsem zrovna odborníkem na šperky, spíš jsem jedním z těch, kteří mají doma jen pár svátečních kousků, které na sebe vezmou jenom na maturitu, státnice a pak až do hrobu. 

Ale šperky jako takové mám moc ráda....líbí se mi, když je někdo nosí, baví mě se na ně dívat, vybírat si potencionální favority....ale většinou to skončí u toho, že by pro mě byla šperků stejně škoda, protože je při první příležitosti poztrácím. 

Navíc si myslím....a razím heslo, že by si člověk šperky neměl kupovat sám. Měl by je dostávat, a nejlépe s láskou. 

Ovšem když na věc dojde, není třeba si hrát na hrdiny....a pořídit si něco sám....i když to nebude tak romantické. 

Nu co, doba je zlá a radosti je potřeba si dělat za každých okolností. A třeba i šperky. 



Takže pokud máte ve svém okolí někoho, komu byste rádi udělali velkou radost (nebo byste ji rádi udělali sobě) mám pro vás jeden tip. 

Na eshopu značky Trollbeads bude mít každý můj čtenář, který zadá do poznámky "blogbylena" nárok na slevu 21% na všechny šperky...a to už se vyplatí :). 
A pokud značku Trollbeads neznáte, mrkněte na jejich stránky ZDE, mají tam krásné kousky, které si určitě zamilujete !

Pokud ne, tak mi alespoň do komentáře napište, jestli jste na tom se šperky podobně jako já, nebo který je ten váš "vysněný". 

Tím mým jsou náušnice od Tiffanyho O:-).





5 komentářů:

  1. Od této značky se mi náramky opravdu moc líbí! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijdou mi nápadité a originální! Už mám vyhlídnutých pár kousků :).

      Vymazat
  2. Také to mám se šperky tak, že si je beru jen na zvláštní události :) Tyhle náramky jsou nádherné a moc se mi líbí :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Šperky vypadají nádherně! Osobně mám jen pár svých oblíbených kousků, které si opečovávám :) V uších snesu jen zlaté naušnice. Takže nejčastěji nosím zlaté kuličky. Kdybych si mohla vybrat, tak znovu určitě zainvestuji do zlatého náramku či řetízku, které by oživily moji sbírku :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...