úterý 9. srpna 2016

MEXX Look up now




Poslední dobou čím dál raději objevuji nové vůně, a tak když mi přišla nabídka na možnost testování "voňavné novinky", neváhala jsem ani chvilku. 

Look up now symbolizuje svým složením milovnice ruchu velkoměsta. Vůně je nasládlá a přitom svěží, takže se hodí jak na běžné denní nošení, stejně jako na večerní párty. 

V jejím základu je vanilka, santalové a cendrové dřevo, které doplňuje srdce složené z gardénie a jasmínu a hlava, která sladký základ ozvláštňuje šťavnatou mandarinkou a vůní broskve. 

Toaletní voda je k dostání jak v cestovním 15 ml balení, stejně jako v klasických 30 ml a 50 ml velikostech. 

Ve mně vůně symbolizuje přechod léta na podzim. Přesně ty dny, kdy jsou ještě teplá odpoledne ideální na toulání po městě s kávou v ruce a chutí na poslední zmrzlinu (to asi kvůli vanilce ve složení). 

Nicméně tahle květinově-ovocná novinka bude přesně pro ty z vás, které máte rády sladší, svěží nekořeněné parfémy...a rády byste vyzkoušely něco nového. 



A že je vůně přesně tou, kterou byste rády vyzkoušely? 

Pak máte jedinečnou šanci!

Mám tady pro vás totiž rychlou soutěž o jednu 30 ml lahvičku, která se už nemůže dočkat až ji některá z vás vyzkouší :). 

1. stačí jen pod článek napsat komentář s názvem vašeho oblíbeného parfému
2. kontaktní e-mail
3. a být pravidelným čtenářem blogu


Vítězku vyberu 12.8. 2016. 

Krásné úterý všem !




19 komentářů:

  1. Miluju sladké vůně, hlavně takhle když už se zase blíží podzim 😊 Moje oblíbená vůně je Aqua do gioia :)
    osayandejanet9@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  2. Momentálne zbožňujem toaletnú voňu od Clarins Eau des Jardins, v zimnom období je mojim favoritom Chloé Love Story.
    klaudysenjoyment@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda sladké vůně.. nejoblíbenější mám Armani Code, ale také Amber Elixir od Oriflame.
    macek.cech@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Opravdu nemusím příliš sladké vůně, ale kombinace sladké a svěží? To zní hodně dobře, ráda bych vyzkoušela :) Nejoblíbenější parfém mám asi Giorgio Armani - Acqua di Gioia :)
    katerinas.sykorova@seznam.cz

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  5. Já miluju slaké a květinové vůně ♥ Zatím můj nejoblíbenější parfém je ten od Giorgio Armaniho - Sí ♥
    GFC: Another Dominika
    anotherdominika@gmail.com

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Moj oblubeny parfem je Chloe Love a CK Eternity. niky.kostkova@gmail.com. Krasna sutaz!

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj. Velmi ráda se zúčastním soutěže! Vůně jednoznačně miluji, i když mám špatnou náladu .. dokáží mi den zpříjemnit :) Aktuálně používám tělový sprej od Victoria's Secret Pure Seduction (red plum & fressia)... nádherná sladká vůně, která v pokožce člověka vydrží velmi dlouhou dobu. Oblečení potom krásně provoní :) V zimě zase nepohrdnu mé oblíbené parfémované vodě Christina Aquilera s krajkovým potiskem :) Pokud něco obsahuje vanilku, vždy si mě to získá :)
    email: misa.machalikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Jéé super, zrovna hledám nějakou novou na podzim! Moje oblíbená je Moschino Funny, teď na léto moje tutovka :-)
    k.komrsova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,
    jelikož úplně miluju parfémy, je pro mě těžké vybrat nejoblíbenější :-D Kdybych mohla, vykoupila bych celou parfumérku :-D
    Moje srdcovka je ale Lancome La Vie Est Belle, který mám ale radši na zimu. Teď v létě mám ráda Guess Seductive nebo Lacoste Pour Femme, protože nejsou tak těžké.
    e-mail: Skrankova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Uz par let je moji stalici So Elixir Purple od Yves Rocher, ale nejvetsi srdcovka je stejne Marc Jacobs Mod Noir :)

    vrrrtule@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,
    mojí srdeční záležitostí je Kate od Kate Moss a Always z Avonu. Můj email je hanicka.cica@seznam.cz.
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, můj absolutně nejoblíbenější parfém je Hugo Boss - Femme. Dlouho vydrží a opravdu krásně voní.

    e-mail: volkova.gabriela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Můj oblíbený parfém je Calvin Klein - IN2U. Vyrabi se sice jen v toaletce, ale tahle vůně je tak jedinečná, že mi to nevadí.
    Ráda vyzkouším něco nového a budu hledat další poklad!
    Nicole.pavlickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Můj oblíbený je trussardi my name nebo gucci bamboo :-) yanacze@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  15. Můj oblíbený parfém je versace bright crystal, taková docela známá vůně, ale rozhodně nádherná a na léto ideální.
    nikkyna03@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. V lete versace versense a v zime na tve doporuceni v jednom clanku black opium od YSL.
    doubravova.lucie@centrum.cz
    Blog ctu:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Nejoblibenejsi mam Armani-Si, Chloe, Lancome - La Vie Est Belle.
    Lupacovamichaela@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Já zbožňuji Euphoria od Calvina Kleina. To je moje jednička, krásně mi voní .

    spryslik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...