pátek 27. května 2016

Účesy, které nosím a mám ráda








Když jsem byla mladší, milovala jsem složité účesy, kulmování, žehlení a různé skřipečky, pinetky, gumičky všech možných barev.



Ovšem dnes dávám přednost hlavně rychlým a pohodlným účesům.

Možná je to tím, že se ze mě ráno stal větší spáč, nebo se mi dlouhé česání omrzelo, každopádně dnes mezi mé nejoblíbenější patří culíky, copy a drdůlky všech tvarů a rozměrů, které si většinou vlasy určují samy :).





Těší se velké oblibě nejen u mě, ale i na přehlídkových molech, nebo u zahraničních blogerek. Právě totiž u culíků a ležérních drdůlků lze totiž vytvořit  tisíc variant a nosit je na stovky způsobů.






Také pomalu, ale jistě upouštím od pravidelného žehlení a peru se s tím, jak se mi vlasy přirozeně vlní (nejčastěji v culíku ehm ;)).

Bohužel ale stále mám rána, kdy je mi žehlička jediným vysvobozením.
A o té, kterou aktuálně používám, a kterou mám ráda, se dočtete TADY.


Zkrátka a dobře, účes mi ráno nezabere většinou víc jak 10 minut cenného času :).



A zpravidla k němu nepotřebuji nic víc než hřeben (ideálně Tangle Teezer) gumičku, pinetku nebo malý skřipeček na "nedodělky". Dobře občas ještě lak na vlasy :).


Jediné co mě ale mrzí a občas dokonce docela štve je, že mi absolutně (a to ať dělám, co dělám) nedrží vlasy po kulmování.





Proto už dlouhou dobu zvažuji o kouzelné Babyliss kulmě, jejíž cena je sice závratná, ale vlny z ní hezky drží. Máte s ní dobré zkušenosti? Čím víc o ní totiž čtu, tím víc jsem na vážkách.
Takže budu ráda za každý názor :).


Krásný začátek víkendu všem! A pokud máte zrovna nějaký super účes, nezapomeňte se o něj se mnou podělit klidně na instagramu, :)


PS.: A abych nezapomněla, o mé testované vlasové kosmetice se dočtete v článcích ZDE, nebo třeba TADY.






3 komentáře:

  1. To máš dobrý, mě nepotkáš jinak než na 95% s rozpuštěnýma vlasama a těch zbylých 5% je, když mi je vedro a udělám bobek na hlavě =D jinak nedrží vlnky? tak máš těžký vlasy jako já... nemáš je jemný, ale prostě jako seno... to ti nepomůže ani nejkulmovatější kulma na světě, i kdyby měla 120 tisíc ocenění, prostě se musíš vzdát ;) já už se vzdala =D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj :) Můžu se zeptat? Strašně se mi líbí tvoje barva vlasů! Zajímalo by mě, jestli je to tvá přirozená barva nebo obarvená? Případně jakou barvou a odstínem? Přesně takovou bych si představovala pro sebe :)

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno ti moc sluší, Leni :) Já chodím jenom s rozpuštěnýma, sice už mi vlasy dorostly tak, že je dám do culíku, ale samotné se mi to nelíbí :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...