neděle 15. května 2016

Moje kosmetická taška aneb taštička posledni záchrany







Jestli mě občas umí něco překvapit, pak je to obsah kabelky i kosmetické tašky. Občas tam totiž najdu i něco, co tam vážně nečekám :). Proto jsem musela obsah kosmetické taštičky před článkem trošku vyselektovat, jinak byste na fotkách viděli i smršť drobných, vysypané žvýkačky, obal od müsli tyčinky, poslední kapesníček v ožmoulaném obalu i starý nákupní seznam. 


Díky článku tam dnes mám jenom to, co skutečně potřebuji, a co by měla moje ideální kosmetická taštička obsahovat? 

Mezi ten nejdůležitější obsah bezpochyby patří v deodorant, krém  na ruce (na fotce můj aktuálně nejoblíbenější DOVE) a balzám na rty

Ovšem s postupem času jsem přišla na to, že se tam hodí mít i pár věcí navíc jako například korektor, tuhý make-up, gumička na vlasy, dezinfekce na ruce, rtěnka (někdy i několik ;)), ústní sprej (parádní pomůcka) nebo ústní voda (pro případ že by došly žvýkačky, nebo prostě nebylo vhodné žvýkat) a parfém, nebo alespoň jeho miniatura....a když je nejhůř tak alespoň vzoreček parfému :). 

Sem tam se tam objeví i propiska nebo lak na nehty. Co dodat...:), je důležité být vždy připraven :). Ať se děje co se děje :). 






Takže pokud ještě nemáte svou taštičku poslední záchrany, třeba vám článek poslouží jako malý návod na to, jak si ji řádně vybavit. A vy které už svou taštičku máte, neapomeňte mi napsat, jestli máte podobný obsah jako já, nebo mi dát tip na něco, co by se mi mohlo hodit a co mi v taštičce s chází :).

Krásnou neděli ! :)


10 komentářů:

  1. pre mna je v tasticke zachrany zrkadielko balzam a puder a leukoplast ( lebo som velmi sikovna osobka)
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aelin, to já pak obcházím se smutnýma očima okolo nebo využívám papírových kapesníků :).

      Vymazat
  2. Mě stačí 3 věci - pudr + balzám + zrcátko :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Malej pilníček. Pižlat zatržený nehet kancelářskýma nůžkama není nic moc.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za tip na antibakteriální gel. Oriflame jde mimo mě a už vím, co si tam musím pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš krásnou kosmetickou taštičku :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...