pondělí 30. května 2016

Džíny - kde je kupuji a jaké


 Bohužel nemám ultraštíhlou postavu modelky s dlouhými nohami a proto je pro mě od doby kdy mi váha jde střídavě nahoru-dolů (teď už spíš vlastně jen nahoru) bojuji s výběrem dobře padnou cích džínů.

A věřte mi, příchod slim střihů jsem dloooouho dlouho nemohla zkousnout. Připadlo mi, že čím mám džíny uplejší, tím hůře v nich vypadám. Dlouho jsem se držela volných střihů a zvonáčů, ale nakonec jsem díky kamarádce pochopila (díky Ádi) že když si vyberu dobrý střih, materiál a barvu, tak ty slimky vlastně nejsou tak špatný :). Jedny z prvních jsem proto měla z Bershky, z doby kdy takhle značka ještě za něco stála, vyšly mě tehdy asi na 800 Kč a dlouhou dobu byly moje oblíbené.

Ovšem od tý doby se to s mou postavou nelepší a kvalitou džín bohužel také ne.
Proto většinou pravidelně, při jejich výběru a nákupu kroužím po léty ozkoušených značkách jako jsou Pepe Jeans, kde kvalita po letech taky upadá ale modely Ariel s Venus mi sedí dokonale !

Poměrně novým objevem jsou džíny z pánské kolekce Pull&Beer, které sedí perfektně, jsou z poměrně příjemného materiálu a nestojí majlant, na rozdíl od "pepků" nebo "gesů".

Občas prostě člověk narazí na dobré kousky přesně tam, kde to nečeká. 

A než návrháři vymyslí dokonalé džíny pro každou postavu, nám obyčejným smrtelníků nezbývá nic jiného, než nadále korzovat po obchodech od ozkoušených tipů, až po objevování nových, zajímavých značek, barev a střihů, které umí zázračně zeštíhlit postavu :). 




17 komentářů:

  1. Já nesnáším nakupování džínů. Zkouším, zkouším a než najdu ty pravé je to mor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naštěstí mám pár variant pro případ nouze jako jsou například ty "pepky", ale než jsem na ně přišla řešila jsem to hodně podobně :)....a strávila hodiny v kabinkách :).

      Vymazat
  2. ja nenavidim nakup dzinsou proste najst ktore mi sadnu je proste na zabitie, cize vacsina mojho satnika su sukne :)
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, moje mamka to má podobně, nemá ani jedny džíny a nikdy je nenosila...já si to popravdě bez nich neumím představit :(.

      Vymazat
  3. tohle mne míjí, jako všecho ohledně oblečení.. já sice nejsem modelka a nikdy nebudu, ale procentuálně mám přesně postavu rozdělenou, tak jak oni to šijí... jediné co mi nesedí jsou trička s vázáním za krk, protože mám přes prsa prostě jen těch 90cm, ale to už mě neštve =) Já můžu na sebe navlíknout jakékoliv rifle velikosti 36/38 a délkou, šířkou mi sednou, ale umím si představit tu tvojí frustraci a docela lituju =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty se mááááš :-D. To není možný :-D.

      Vymazat
    2. Bohužel, je =D já mám zase problém s boty, prostě 40tka se dodává jen v malým množství a je hned fuč :-/ já bych zase brala tvojí výšku =P

      Vymazat
  4. Já slimky naopak miluji, nesnáším volnější džíny, nepřipadám si v tom dobře, takže za mě jedině uplé. Jsem ale prcek, takže všechny mi jsou dlouhé a většinou mám problém s tím, že i volné v pase, ale s tim jsem se naučila žít :D Nakupuji hlavně v New Yorkeru, Terranově a přiznávám, že u Vietnamců, od nich mi džíny sedí nejlépe a i vzhledově se mi líbí nejvíce.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já právě v NY a Terranově bych potřebovala mezi-velikosti protože 36 je vždycky malá a 38 vždycky velká...nechápu :).

      Vymazat
  5. Super článek. Já žádné džíny nemám, ale už bych si jedny konečně mohla koupit. :)

    SOUTĚŽ O FOŤÁK CANON

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, ani jedny? Tak to klobou dolů, já si to bez nich někdy neumím představit.

      Vymazat
  6. Mne sa najviac páčia slim džínsy, cítim sa v nich pohodlne a sexi. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soni, s tvojí postavou ! :) Tobě musí slušet všechno ! :)

      Vymazat
  7. Mne sa veľmi ťažko kupuju rifle, väčšina mi je totiž krátka a potrpím si na vysoký pás, bedráče neznesiem. Väčšinou si ich kupujem buď v H&M alebo C&A ale objavila som pekné už aj v Pull & Bear:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To u mě se střídá období bokovek a klasických riflí...teď jsem tak na hranici obou :).

      Vymazat
  8. Díky za tip s Pull Bear! určitě tam mrknu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač :), doufám že ti taky něco padne do oka, mají tam docela příjemné ceny a někdy i povedené kousky :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...