čtvrtek 2. června 2016

Vichy DERMABLEND. Make-up, který stojí za to !


V poslední době jsem měla velké štěstí na produkty z lékárny, které sedly jako ulité. Začalo to očními krémy, pak pleťovými a skončilo to u make-upu. 

Popravdě, k dekorativní kosmetice z lékárny jsem nikdy neměla moc velkou důvěru. Ovšem po vyzkoušení nového make-upu DERMABLEND od Vichy ze mě opadla většina předsudků. 

Nejen, že mi sedl odstín make-upu (byť má trošku podtón do žluta), ale navíc Dermablend krásně kryje nedostatky, bez toho aniž by na pleti vytvářet nepříjemný pocit masky. 
Neucpává póry, má příjemnou krémovou konzistenci a manipulace s ním je jednoduchá a hlavně efektivní. 
Pleť umí poměrně hezky zmatnit. Dokonce i tu mou, a to tak dobře, že se po nanesení nemusím téměř celý den pudrovat. 

A vlastně ani používat korektor. 
Díky tomu mám ráno líčení rychlejší a jednodušší. 

Make-up zkrátka umí skvěle zastoupit více produktů, než jsem původně čekala :). Navíc mi pleť ani nevysušoval, ani nedráždil.  

Za mě to to rozhodně jednička mezi krycími make-upy a investice do něj se rozhodně vyplatí :). Jestli stále ještě váháte, mám pro vás 5 důvodů, proč byste jej rozhodně měly vyzkoušet. Tedy zvláště vy, které trpíte na smíšenou, mastnou pleť, na akné, nebo rozšířené póry: 

  • perfektně kryje akné i póry
  • netvoří na pleti nepříjemný pocit masky a nedráždí
  • zastoupí 3 produkty (make-up, korektor a pudr)
  • pleť zmatní 
  • vydrží po celý den






Make-up je k dostání ve 4 odstínech. Seženete jej za cenu od 500 Kč v lékárnách, a na vybraných internetových stránkách. 

A co vy? Už máte taky svých pár důvodů proč jej vyzkoušet? :)

2 komentáře:

  1. Od Vichy mám veľmi rada asi všetky druhy kozmetiky :) skvelý článok :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Víchy pozornost upřímně nevěnuji, ale po vyzkoušení make-upu jsem změnila úplně názor. Stal se mým velkým oblíbencem, který báječné kryje a jak píšeš, zastoupi opravdu více věci, což hlavně na léto je super ;) Za mě naprostá jednička :)

    http://littlethingsforem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...