sobota 17. října 2015

Dermacol multilíčidlo


Na rovinu trend multi-líčidel mě vždycky tak nějak obcházel obloukem....nebo jsem jej možná obcházela obloukem já, nevím. Každopádně když se mi do ruky dostala tahle "novinka" od Dermacol, byla jsem pevně rozhodnutá, že je beze všech předsudků vyzkouším ! :)


A tak se také stalo. Vím multi-produkty jsou ohromně praktické....a dost často se je hodí mít...protože se dají použít na tisíc způsobů ale i tak jsem ze všech vyzkoušela v tomto případě pouze 2 ( a i ty beru za osobní pokrok ;)). 

Vyzkoušela jsem Dermacol Shine Ritual jako podklad pod oční stíny + oční stíny a rozjasňovač.
A musím říct, že jako rozjasňovač se osvědčil skvěle !

Hezky na pleť přilne, drží a dělá krásný broskvový efekt...ovšem na víčkách měla barva tendenci se stírat do linek. 

Produkt jako takový je poměrně hezky pigmentovaný i v tak jemné barvě jako je Ivory. 
Konzistence je máslová a moc příjemně se s ní pracovalo. 

Ovšem nedovedu si představit produkt používat jako barvu na rty...na to jsem asi moc velká konzerva ;). 
A co vy? Troufly byste si? 
Pokud jo, nezapomeňte produkt omrknout v drogérii ;) a nebo na webu ZDE. 




Krásný víkend všem ! 

4 komentáře:

  1. Jako rozjasňovač to vypadá super, jinak bych to asi nevyužila :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. mě by se také líbil asi pouze jako rozjasňovač

    OdpovědětVymazat
  3. Mě tento produkt neláká, už jenom kvůli balení - je to škoda, protože jako rozjasňovač vypadá bezvadně ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Holky ... ale musím říct že jako rozjasňovač mě baví ! :) Možná víc než klasické Dermacol rozjasňovače ;).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...