sobota 24. října 2015

Olej v krému



Když se ke mně na testování dostala tahle vymazlená novinka od Lóreal doslova jsem tetelila radostí ! 


Hedvábný olej v krému mě zaujal svou zvláštní, výraznější vůní, konzistencí a kupou způsobů použití, na které je určený. 

Krém je poněkud tekutější, než jsem u vlasových krémů zvyklá. Na druhou stranu je hutnější než oleje, je to zkrátka mezistupeň mezi oběma druhy péčí. Lze jej aplikovat jak do suchých, tak do vlhkých vlasů, a to jak před žehlením nebo fénováním, tak při konečné úpravě, díky čemuž jsem si jej v poslední době moc oblíbila. 

Po ozdravné kúře na vlasy, kterou jsem nedávno absolvovala, a o kterém jsem psala ZDE, jsem si zdravý efekt vlasů po celé délce chtěla nějakým způsobem udržet a krém byl ideální volbou. Krém se do vlasů hezky a rychle vstřebá, propůjčí jim zajímavou vůni a po jeho použití byly mé vlasy hladší, jemné a přesto hezky scelené. 















Za mě je to rozhodně produkt, který byste měli ozkoušet a hlavně který za to ozkoušení vážně stojí! Zvláště pro namáhané délky vlasů a roztřepené konečky :). 
A pokud byste rádi věděli jak se o své vlasy starám dál rozhodně mrkněte na článek TADY:). 

Krásný a snad slunečný víkend všem ! 

2 komentáře:

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...