pondělí 26. října 2015

Trip


Jediným důvodem proč na blogu nepíšu o cestování je fakt, že nemám moc čas trávit čas kdekoliv jinde než ve škole nebo v práci. 

Ovšem tento víkend díky spoustě okolností jsem na výlet dostala. A to rovnou do lázeňského města Luhačovice, které jsem si opepřila návštěvou Zlína a Uherského Hradiště. 
Narovinu, tenhle kraj miluju ! A to nejen díky tomu že jsem zde trávila jednu dobu spoustu času, ale také jednoduše proto, že tu mám jednu z nejmilejších osob, které znám :). 

Díky ní jsem ochutnala sushi v podniku Miomi, poznala nákupní centrum Zlaté jablko, prošla se po lázeňské kolonádě, užívala si chvilky v místním wellness a na nedělní oběd navštívila úžasnou restauraci, sídlí v Uherském Hradišti - Beef & Beer - vážně stojí za vyzkoušení ;). 

Troufám si říct, že díky takovým výletům bych si dokázala zamilovat jak podzim, tak i zimu ;). Asi na tom začnu letos vážně pracovat ;). 

 





 A pokud taky trpíte nad ztrátou teplých dnů není nic lepšího než na chvilku vypnout a zpříjemnit si chladné víkendy výletem. A třeba rovnou do Luhačovic ;). 

Krásný začátek kratšího pracovního týdne všem ! :)

2 komentáře:

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...