pátek 2. října 2015

Do hladka, na dlouho a bez bolesti !


Přesně tohle je nejen mým cílem, ale věřím že i cílem většiny z vás při pravidelném boji s chloupky. 


Jenže jak toho docílit s minimálními ztráty na čase a hlavně v peněžence...? To je dilema, které mě provází prakticky už od mých 15-ti let. Kdy jsem si poprvé pořezala žiletkou kolena, protože mě nenapadlo nic lepšího, než si je holit s absolutně napnutou nohou....jo bolelo to, od tý doby to nedělám ;). 

Další hrozný zážitek byl z holení podpaží epilátorem.....řeknu vám, byla to výzva, stejně jako třísla ;). 

No.... od té doby jsem si našla svůj styl a různé holicí a ekonomické vychytávky pro holení....ale pořád pátrám po něčem, co by bylo ještě o chlup lepší než má předchozí varianta. 

Takže jsem místo žiletek zkoušela lepší žiletky, místo depilačních krémů, které jsem objevila hned po žiletkách, lepší depilační krémy a pak....pak přišly epilátory, ze kterých jsem zpočátku byla přímo nadšená...do té doby než jsem začala zkoušet na které možné partie se dají používat....prozradím vám asi tolik, že všechny to nejsou :-D. 

Můj vůbec první epilátor byl od značky Braun a vydržel u mě více než 5 let. Já na něj byla po celou dobu pyšná jak skvěle se drží....Jenže časy se mění a přišel jeho novější, výkonnější a šetrnější kamarád, kterého jsem taktéž musela náležitě otestovat samozřejmě ;). 

A musím říct, že zkouškou prošel na výbornou ;). Samozřejmě jeho výkon je mnohem lepší, vzhled je krásně vyladěný, moc hezky se drží, je nabíjecí, není na šňůru jako ten můj poslední a má v sobě tolik vychytávek, že mě s ním epilace vážně bavila ! :)
I když řeknu vám na rovinu, úplně bez bolesti to samozřejmě nebylo, ale hlavička tak zvláštně masíruje kůži že vám to dokonale odvede pozornosti od toho že se vlastně právě epilujete :-D (do určité míry samozřejmě ;)). 

Každopádně epilátor je schopný vzít maximum chloupků hned na první přejetí epilovaného místa. Má dva stupně rychlosti, výměnné hlavy a skvělý váček pro cestování.  Ale upřímně, já jsem v tomhle ohledu konzerva, a tak jsem si pro běžné užívání vystačila s tou klasickou hlavou a druhým stupněm rychlosti ;).

A i když je holení žiletkou mnohem méně bolesti a možná i malinko rychlejší, v některých případech, dobrý epilátor se vždycky vyplatí mít v záloze ;). Minimálně v létě .... a při dovolených ;). 

 A pokud ještě svou zálohu nemáte, pak tenhle je ideální variantou ;).
Tedy alespoň pro mě (jako příležitostnou uživatelku) rozhodně je. 


 A co vy a epilátory? 
Jak jste s nimi na tom? ;) 

10 komentářů:

  1. Epilátor Brown mám už spoustu let a pořád dobře slouží. Tahle novinka nevypadá špatně.

    Jsi krasna Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Braun je na epilátory podle mě nejlepší značkou u nás na trhu :).

      Vymazat
  2. Pěkný článek :) já mám od července taky epilátor od Braunu, ale ze sedmé řady a asi jsem od toho čekala trochu víc, ne že by mě to nějak extra bolelo, ale hladké nohy mi nevydrží skoro ani čtyři dny a to mi přijde vcelku málo :(

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To úplně chápu, ze začátku jsem to měla podobně ale ono je kouzlo právě v tom jej používat pravidelně, protože pak se ti cibulky od chloupků nestačí tak rychle uchytit a tím se prodlužuje doba oholení....a nebo si je oepilovat až už je to hodně nadoraz....myslím hodně jako yetti :-D, pak je efekt mnohem větší a vydrží dýl ;).

      Vymazat
  3. Já zatím jedu stále v žiletkách, ale časem možná pořídím :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem prozatím taky jen na žiletkách, ale k Vánocům si plánuji pořídit epilátor a myslím, že po Tvém doporučení si pořídím právě tento. Díky

    OdpovědětVymazat
  5. Já tak nějak tuším, že to bude můj dárek od přítele k Vánocům, pracuje v elektru :D A já se na to celkem těším :D Už mám celkem dost těch žiletek a toho všeho kolem... Tato recenze mi pomohla si ujasnit pár informací, za to děkuji! :)
    Baauuu

    OdpovědětVymazat
  6. Já používám žiletky, ale do budoucna mám v plánu si tento epilátor pořídit :))

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  7. Dobry den,
    doporucili byste mi tento strojek? Potrebuji na holeni nohou a intimnich partii. Doposud jsem pouzivala vyhradne ziletku. Trpim vsak posledni dobou na ekzem nohou a holeni ziletkou mi nevyhovuje / kuze po oholeni dva dny velmi svedi /. Aktualne jsem cerstve po porodu a rozbiha se mi laktace, tak bych preferovala co nejmensi bolest z duvodu prevence zastaveni laktace. Bojim se, abych neprisla o mlicko. Pripadne jaky jiny produkt na holeni byste mi doporucili?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...