sobota 9. května 2015

Typologie lidí

Čím víc jsem starší, tím víc pozoruji, že se v mé blízkosti pohybují jedni a tytéž lidé, kteří jsou až hříšně podobní…..nemyslím vzhledově ( i když to taky, a to díky genetice) ale hlavně povahově.
Většina mých kamarádek jsou totiž milovnice kosmetiky (což pro vás asi není překvapující) a koček (což taky není překvápko), ale říkám vám – tohle spojení je až magicky časté.
Nejen že to předurčuje člověka k tomu, že rovnou vím, že je moje krevní skupina, skvělá povaha ale také ho to řadí do určité skupiny lidí, zřejmě geneticky naprogramované rovnou tak, aby mi sedli jako hrnec na prdel.

Apropós genetika, když už jsme u toho…. Víte, že rodinu zrovna neplánuji a zatím nemám ani v plánu ji plánovat, ale přece jen je dobrý, o tom něco vědět. A tak když mi přišla pozvánka na akci od SanatoriaHelios, které se právě genetice a všemu okolo ní včetně IVF věnuje, nedokázala jsem odolat (a nebylo to zdaleka jenom kvůli rautu ;)).




Jestli se teď křižujete, chápu vás, doktorů se taky bojím jako čert kříže a krev jsem si nikdy nenechala brát dobrovolně. Jen v případě ohrožení života. Ale trochu mě mrzí, že vlastně ani neznám svoji krevní skupinu. Vím jen, že spadám do těch, které milují kočky a kosmetiku :-).

Ovšem na setkání jsem se mohla alespoň zeptat odborníků na témata, která jsou i v holčičích diskuzích často tabu, a která mě i tak moc zajímaly.
Například co dělat kdybych chtěla mít děti a nějak se mi nedařilo. Nebo kdybych chtěla prostě vědět, jak zjistit jestli jsem v pořádku, nebo si mám dávat na něco pozor.
Taky jak je to s antikoncepcí, s umělým oplodněním, testy a s názory na celou problematiku těmi nejzasvěcenějšími.
Každopádně jsem ráda, že vím, na koho obrátit, a to nejen proto, že prostředí, kde Sanatorium sídlí je snadno dostupné, krásné, ale také proto, že všichni jsou tam hrozně milí. Což si přiznejme, není v českém zdravotnictví zrovna častým jevem.



A co že jsem si odnesla za nejdůležitější informaci? Že i milovnice kosmetiky a  koček můžou mít děti beze strachu z toxoplazmózy, protože ta nafouknutá bublina kolem téhle nemoci a jejím vlivu na plod a "těhule" jsou zase hlavně „babské řeči“ (i když, opatrnosti není nikdy dost ;)). 

Fotografie jsou z oficiálních stránek KLIK

9 komentářů:

  1. Hlásím se mezi kosmetické kočkomily :D
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
  2. Vypada to tam vazne hezky :-) S tim ceskym zdravotnictvim souhlasim, tak pokud zdarne dostuduji, budu se snazit byt co nejmilejsi :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já hlásím, že bohužel nejsem kočkomil :( :D Já jsem si právě toxoplazmózou prošla, ještě když jsem byla malá a mám z toho do dnešního dne trauma z odběrů krve a očkování, protože to bylo šílený. Týden, co týden jsem byla u doktorky na krev a pořád mě trápili :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taaak to chápu :(, mě takhle trápili při braní krve taky...ale z jiného důvodu....a od tý doby z toho mám fóbii :(.

      Vymazat
  4. Já musím říct, že povahově stejných lidí kolem sebe tolik nemám, ano, několik se jich najde, ale díky příteli se setkávám i s lidmi, kteří jsou ode mě diametrálně odlišní. Jak koníčky, způsobem života či životní filozofií a postojem. Ne vždy je to příjemné, protože těch třecích ploch bývá hodně, ale člověk se s tím nějak smiřuje. Každopádně víc "mých klonů" bych rozhodně uvítala :D

    Spotřebováno: Duben 2015 + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D, to chápu, taky to tak někdy mám, ale asi jsem díky tomu naučila být maximálně přizpůsobivá.....nebo jsou přizpůsobiví ti ostatní :-P :-D.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...