sobota 16. května 2015

Project - PINTEREST

Nevím jestli Pinterest všichni dobře znáte, ale já když jsem jej objevila tak to pro mě byla Mekka i Medina v jednom. 
Absolutně a pozitivně šokovaná jsem se nechala strhnout kvantem obrázků, které pro vás ze ze začátku neberou konce. 
Tvořila jsem si tabule, přidávala obrázky...a dnes? Dnes tam chodím stále ráda, ale už v tom "pinování" nejsem tak poctivá :). 



Každopádně musím říct že je to nejlepší obrázková stránka všech dob ! (Alespoň tedy pro mě.)

A proč o tom píšu? Jednak proto abych vám ukázala zdroj mé inspirace (protože pokud nebrouzdám na blozích, brouzdám tam), a také proto abych vám ukázala jeden moc fajn projekt, který je v česku zatím jediným, tedy alespoň co já vím. 

O mé spolupráci s Mary Kay už asi víte, ale co nevíte tak důvod jejího začátku. 
Vůbec to totiž nebylo o testování, recenzování a nebo prostě postování novinek, bylo to inspiraci. Hlavně v líčení. A právě ona, je předmětem dnešního článku, a taky mého každodenního fungování :). 
Bez inspirace bych totiž pro vás nemohla psát, fotit a vůbec ! :)

Mou inspiraci pro líčení, kterou Mary Kay pravidelně přidává na svou zeď na pinterestu najdete ZDE.







A já budu ráda když mi napíšete vaši oblíbenou inspiraci ať už "blogerskou" nebo tu pinterestovou :). 

Můj účet je na pinterestu TADY, a jaký je ten váš? ;)

Krásnou sobotu přeje

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...