neděle 3. května 2015

Jak jsem se „jenom“ šla podívat do Sephory




Příběhů, které takto a podobně začínají,  zná určitě každá z vás spoustu, ten můj je originální tím, že nebýt Sabči, vážně bych si NIC NEKOUPILA. Ano, čokoládová kočka je největší brněnským maniakem přes kosmetiku….a myslím si, že by možná velmi těžce hledala konkurenci i za hranicemi Brna ;).

Sabča totiž miluje kosmetiku, vyzná se v ní, konzumuje ji ve velkém množství a neustále sleduje novinky, trendy i inovace, které by se mohly šiknout ;). No a pokud s ní trávíte odpoledne je velmi reálná šance, že některým jejím objevům prostě neodoláte.

Stejně tak, jako jsem já neodolala rtěnce od Esteé Lauder a balzámku na rty od Clarins, který nejen že je z limitované edice, ale taky má hrozně milý obal, který vás prostě nenechá klidnýma...a navíc, balzámy se přece hodí vždy ne?

Zvlášť pokud jste ten typ člověka jako já, který balzámy, lesky na rty, klíče, mobil i krémy na ruce neustále někam zakládá a ztrácí…
Hold nikdo nejsme dokonalí, a já jsem prostě výplod přírody v utrácení i ztrácení. Ale učím se s tím žít ;). 


PS.: už znáte odstín rtěnky Esteé Lauder z kolekce Pure Color Envy - 430? Ne ? Tak to o hodně přicházíte, je totiž úžasný.,....ale o tom až příště ;). 


3 komentáře:

  1. Věřím, že v přítomnosti kosmetického guru se špatně odolává nákupu vychvalovaných produktů ;-) Ale jestli bych byla dobrá ve ztrácení balzámů, tak by mě asi moc nepotěšilo, kdybych ztratila ten od Clarins :-D Držím ti palce, abys ho měla neustále po ruce a nikam se ti nezakutálel ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Takové to "jdu se jenom podívat" moc dobře znám a pro mou platební kartu to není nikdy dobré :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...