úterý 5. května 2015

FASHION haul


Nebylo by to správné úterý bez Fahion Haulu no ne? ;)

PS.: beauty HAUL na sebe nenechá dlouho čekat ;). 



6 komentářů:

  1. Juu, svetr z HM jen za 250? Tak to až budu mít čas a chuť, tak se po něm půjdu taky podívat. Potřebovala bych ho v černé barvě do práce, tak snad se mi poštěstí ;-)
    Ty věci z etam jsou naprosto rozkošné :-)
    A taky jsem si všimla, že máš nové ombre vlásky a ostříhanou ofinu, vypadá to moc hezky. Nechala sis to udělat teď někdy nebo jsem jen málo všímavá? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj za 250 :(, mrkni jsou za tu cenu fakt super ;). Mám, všimla sis správně, už jsem se naladila na letní sestřih i barvu ;).

      Vymazat
  2. Skvělé video.. :-)

    Zvu tě na svůj blog :-)
    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se-v-tyrkysu.html

    OdpovědětVymazat
  3. Slevy v Hmku jsou návykové, už se mi nechce dávat plnou cenu když vím že za pár týdnů to bude levnější :))

    LENNY MALI .com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda jen že ty nejlepší kousky se do slev ani moc nedostanou...alespoň tedy v Brně ne :(.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...