pondělí 4. května 2015

My pink work-place







Velké části z nás pomalu končí semestr, někteří začínají maturovat ( což já dělám poměrně často, hlavně u činností, které nepatří mezi mé oblíbené ;)), a někteří si prostě a jednoduše užívají pracovní nebo studijní jaro.

Já mám s příchodem teplých dnů tendenci obnovovat šatník, dělat si pořádek v pokoji i na pracovním stole, a taky mám chuť na změnu...jo a dělám si velké plány ! Letos jsem si je dokonce všechny sepsala hezky na papír, který jsem si založila do diáře, abych je měla pořád na očích ! A hodlám si je všechny letos do puntíku splnit ! Máte to taky tak?
Psychologové tvrdí, že když si své napíšete na papír, máte větší šanci že se vám vyplní....a já v to věřím...nebo to alespoň vyzkouším ;).


No a při té příležitosti jsem si udělala rovnou i pořádek kolem svého pracovního stolu, takže jsem vytřídila průpisky, které už nepíšou, účtenky které už nepotřebuji, papíry a taháky, které už nepoužiji a spoustu dalšího. Všechno to nahradil čistý a uklizený prostor, který je připraven nejen na zkouškové, ale i na nové články, které se v něm rodí.

S tou inovací a úklidem pak přichází i chuť pořídit si něco nového. Něco, co mi tu "pilnou" práci bude zpříjemňovat :).
Kromě obligátních tužek je to pro letošní jaro i tahle neuvěřitelně fotogenická rtěnka od Esteé Lauder v odstínu 430 - Dominant.
Je to úžasně sytá a pigmentovaná tmavě růžová barva, které se nemůžu nabažit. Její složení je úžasně krémové (ovšem ne zase tak moc, jako je tomu například u Color Whisperek od Maybelline, ale méně než suché a obyčejné rtěnky). Já tomu říkám zlatý střed...nebo střet? Střet to je určitě, a to zejména vaší karty s cenou. Ta se bohužel pohybuje okolo 850 Kč bez akcí :(. 
Na rtech vydrží poměrně dlouho (minimálně jedno jídlo a drink ;)), hezky se s ní pracuje a jako bonus je bytelný ale přitom elegantní obal.
Za mě má (za tu cenu) holka 9 hvězd a všechny palce nahoru !


A zatímco já si jdu plnit pracovní a školní povinnosti, vy se můžete brzy těšit na líčící tutoriál právě s touhle sytě růžovou krasavicí ;).



 Krásné pondělí !
Vaše




6 komentářů:

  1. Ten diářek je boží. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/vybarvi-se.html

    OdpovědětVymazat
  2. krásna farba rúžu, na perách musí vyzerať úžasne! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Také mám v poslední době chuť uklízet ;-) Včera jsem si vytřídila oblečení a odnesla ho do textilního kontejneru :-D
    Už se těším, až se nám se rtěnkou ukážeš na rtech ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já třídit ještě musím začít ...:(, moc se mi do toho nechce :(.

      Vymazat
  4. Rúž vyzerá naozaj nádherne :) Krásny odtieň a určite ti veľmi svečí :)

    Blog by Katy :-* ala Čo je dobré to musím mať :) - každý deň nový príspevok :)



    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...