pátek 15. května 2015

Maybelline - NUDES paletka


Jedno se jí musí nechat, je aktuálně nejpopulárnější novinkou z drogerií. 
Nová NUDES paletka vážně není nudná, ba naopak, je to produkt, který vás v drogerii určitě zaujme, a to nejen barevnou kombinací, která musí zákonitě sednou všem, ale také poměrem cena-výkon, který je více než uspokojivý.

Upřímně jsem od stínů čekala, že budou prašné, nepigmenované, a všeobecně že to bude paletka hlavně na parádu a do poličky, ovšem opak byl pravou. Ne všechny stíny sice uplývají tutově výraznou pigmentací, ale část z nich určitě uspokojí i ty náročnější z nás ;). 

Konzistence není úplně máslová, ale stíny nejsou prašné jako například některé stíny od Astoru nebo Rimmelu, a hlavně nejsou tvrdé, čímž se bohužel vyznačovaly některé Coloramy, které díky tomu pak nešly nanést ani prstem a ani štětcem. :(

Za mě je to věc, na kterou se stojí jít minimálně mrknout. A klidně si ji i pořídit jako radůstku za splněnou zkoušku, maturu nebo jen tak ;). 
Cena paletky je 279 Kč za 9,6 gramů stínů . 







Tak co líbí se vám? Mně jo, a moc! A brzy s ní uvidíte i nějaký to líčení ;). 

Krásný pátek přeje vaše
Děkuji PR oddělení L´oréalu za poskytnutí paletky ke zrecenzování. 

13 komentářů:

  1. Jelikoz tohle nejsou moje odstiny, tak me nechava chladnou :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná paletka, tyto odstíny já mám ráda :) Těším se na nějaké líčení s paletkou

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné odstíny :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/gelove-linky-od-astoru.html

    OdpovědětVymazat
  4. Tato paletka se mi moc líbí, takže mám v plánu si ji pořídit a jsem ráda, že díky tobě vím, že neprohloupím :)

    Zaměřeno na: ASTOR + Giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Paletka se mi líbí, hlavně návody na zadní straně obalu. Mám v oblibě růžové oční stíny, takže si ji asi nekoupím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky miluji růžovou, ale občas si nakombinovat s hnědou nebo jinou NUDE barvou není vůbec naškodu ;). Navíc se hnědou dá hezky zvýraznit vnější oční víčko :).

      Vymazat
  6. Ty jo Leni, nemáš nějaký vadný kus? Ta moje je fakt moc pěkně pigmentovaná a moc mile mě překvapila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ty tmavý odstíny mám taky hezky sytý, jen ty světlý některý pokulhávají, ale jinak si myslím že super :).

      Vymazat
  7. Už jsem též na ni koukala, ale zatím mě nechává chladnou :) Mám moc paletek a myslím, že zatím si vystačím :) Děkuji za odběr, též už odebírám :)

    OdpovědětVymazat
  8. Celý duben jsem tuhle paletku netrpělivě vyhlížela, ale jakmile k nám dorazila, tak mě přešla chuť :-( Tak nicotnou pigmentaci u světlejších odstínů nemám ani na paletce od essence :-( A jelikož moc tmavému líčení neholduji, tak bych používala především ty světlé odstíny. Opravdu jsem se na ni těšila, vypadá na první pohled krásně a ty návody ze zadní strany jsou skvělé, ale bohužel primární funkci nezvládá :-(

    OdpovědětVymazat
  9. Rozhoduji se mezi Maybelline nudes a Make up Revolution Iconic 2 ... no tak já nevím :-) Co by si volila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud můžu přidat i svůj názor, tak rozhodně Iconic 2. Mám je obě a Iconic je rozhodně o moc lepší :)

      Vymazat
  10. Paletka mi prijde uzasna, ale jeste lepsi mi prijde jeji inovovana ruzova varianta, ktera u nas zatim neni, ale ja doufam, ze bude!
    InHotBlog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...