středa 30. prosince 2020

Péče o řasy a oční okolí

Hluboký, tajemný a okouzlující pohled už dávno není jen otázkou vítězství v genetické loterii, ale dá se mu malinko pomoct pár šikovnýma vychytávkama. 

Nikoho snad nepřekvapí, že absolutním základem je dostatečně hydratované oční okolí. To samo o sobě pohled krásně rozjasní, a je-li potřeba dodá mu mladistvější vzhled. 

Já sama pro pořádnou hydrataci očního okolí používám oční krém od značky Institut Esthederm - Intensive Hyaluronic Eye Serum. Nejen, že oční okolí krásně hydratuje, ale pomáhá vyplňovat první vrásky a hlavně bojuje proti kruhům pod očima na které, se přiznávám dobrovolně, trpím asi nejvíc


Oční krém Institut Esthederm - Intensive Hyaluronic má lehkou gelovou konzistenci, která se do pokožky krásně vstřebává, nemá žádnou výraznou parfemaci a není nijak dráždivý. 


Ovšem pokud hydratujete seč můžete a výsledek vám stále nepřijde dostačující, pak je potřeba přidat nějakou péči s rozjaňujícím účinkem. (Nebo změnit oční krém). Upřímně já od té doby co používám Esthederm krém  si vystačím pouze s ním, a při líčení pak následně s korektorem a rozjasňovačem. 

Byla doba, kdy patřil mezi mé oblíbence i Ideália oční krém od Vichy, který seženete za mnohem přívětivější cenu kdekoliv na internetu nebo v lékárnách, a kromě toho že umí velmi hezky hydratovat, obsahuje také malé množstvé rozjasňujícího pigmentu, které pomůže docílit okamžitému rozjasněnému pohledu. 

A pokud máte opravdu malý kosmetický rozpočet a nemůžete si dovolit dražší oční krém (byť vám vydrží opravdu dlouho...mně klidně i půl roku), pak doporučuji začít od důsledného pitného režimu, ideálně neperlivé vody, i to totiž umí zázraky (i když ne na počkání). 

Oční krém pak velmi ráda skladuji v horní polici u dvířek lednice. Ano, čtete dobře. Díky chladnému aplikátoru je pro mě aplikace očního krému zároveň příjemných ranním budíčkem, nehledě na to, že mi přijde že je tak jeho efekt ještě mnohem větší. 

Další skvělou vychytávkou pro oslnivý pohled jsou růstová séra na řasy. Osobně jsem hodně dlouhou dobu chtěla mít řasy nalepené, ale nejsem uplně ten ideální typ člověka, který by se o ně dokázal hezky starat a chodit na pravidelné doplňování, proto dávám přednost séru na řasy. Velmi dobrou zkušenost mám konkrétně s FacEvolution Hairplus, po kterém mi řasy krásně narostou a navíc na mě nepůsobí nijak dráždivě a jeho efekt se pravidelně dostaví do cca 4-6 týdnů. 

Závěr dnešního článku bych pak chtěla věnovat prevenci. 

I když budete dodržovat pravidelný pitný režim, používat ten nejlepší oční krém spolu se sérem na řasy, nikdy nedosáhnete dokonalého vzhledu, pokud budete zanedbávat pravidelné a šetrné večerní odličování. Díky tomu si vaše oční okolí i řasy přes noc odpočinou, krásně se zregenerují a účinek všech aplikovaných produktů se ještě zintenzivní. 

Já pro odličování očí a očního okolí už léta používám dvoufázový odličovač očí s chrpou od značky Yves Rocher. Je to totiž jeden z těch produktů, které umí za málo peněž hodně muziky. Že jej ještě neznáte? KLIK

A poslední věc, každé oko odličuji vatovým tamponkem zvlášť, ten nejprve na chvilku s odličovačem na oko pouze přiložím a pak pomalými pohyby odličuji směrem od kořene nosu ven, a na řasách směrem odshora dolů. Rozhodně se vyvarujte šudlání z jedné strany oka na druhou. Nemělo by to žádný efekt, a ještě byste si tím přivodili více vrásek, než by vám nadělila přiroda. 



Tak co? Dodržujete v rámci správné péče o oční okolí vše, nebo máte ještě své mezery? Znáte všechny tipy? Bylo pro vás něco v článku opravdová novinka? Dejte mi určitě vědět dolů do komentářů, budu moc ráda.  


Vaše Lenka


PS.: o denní péči o pleť už jste četli? KLIK


3 komentáře:

  1. Používám jen oční krém. Séra na růst řas jsem nikdy nezkoušela. Momentálně používám krém od Uriage a je celkem fajn.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Používám gel-krém od značky CadeaVera který je skvělý, nicméně značka u nás dostupná není (privátní značka drogerie Müller). Problém je, že mám hodně citlivé oči, takže mi k nim jen tak něco nesmí, protože mě často podobné krémy nebo gely strašně dráždí. Sérum na řasy mám také, ale přiznám se, že v tom jsem dost flink a spíš ho nepoužívám než používám.

    OdpovědětVymazat
  3. O produktech jsem zatím neslyšela, ale vypadají zajímavě - hlavně, že splňují co slibují. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...