čtvrtek 17. prosince 2020

Hydratace až na prvním místě


Dřív jsme měla pocit, že mi stačí používat tělové mléko jen tehdy, když mě pne pokožka, nebo jsem ji měla místy sušší. Dneska už jsem si na tělových mlécích téměř vybudovala závislost, a díky pravidelnému používání jsem jich vyzkoušela strašnou spoustu. 

Dnes mám pro vás recenzi hned na dvě z nich. Co mají společné? Obě mají velmi praktickou dávkovací pumpičku, díky které se vám mnohem snadněji a pohodlněji podaří nanést přesně tolik, tělového mléka, kolik právě potřebujete. Také obě seženete v lékárnách nebo na internetu, a obě mají také za úkol zklidňovat a hydratovat pokožku. 

V čem se tedy tělová mléka liší? 

LA ROCHE-POSAY POSTHELIOS 


Tělové mléko má velmi příjemnou konzistenci, se kterou se hezky pracuje, co je ovšem velkým rozdílem od TOPI, moje pokožka je mnohem déle vstřebává a zůstává po něm déle mastný film. 
Tělové mléko také nemá žádnou parfemaci a není dráždivé ani na zcitlivělých místech. 
Za mě je to určitě příjemný produkt, který se sice nedostal na žebříček mých oblíbenců, ale věřím, že si své příznivce určitě také najde. 


Topicrem UH BODY Ultra-Moisturizing Body Milk


Tělové mléko, které se ovšem na seznam mých oblibenců dostalo, je od značky Topicrem, a ráda si jej pořizuji opakovaně. Nejen díky moc hezké a jemné parfemaci kterou má, ale také díky tomu, že se velmi hezky vstřebává, hydratuje pokožku a má moc příjemnou konzistenci. Jednoduše splňuje všechno co od tělového mléka očekávám, a to včetně pumpičkového aplikátoru. Takže pokud hledáte tip, které tělové mléko si pořídit? JEDNOZNAČNĚ DOPORUČUJI !







3 komentáře:

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...