čtvrtek 28. ledna 2021

TOP produkty - roky prověřeno

 Začátek roku patří na blozích pravidelně rekapitulaci povedených novinek uplynulého roku. A jelikož já ten svůj rok 2020 zasvětila spíše hledání kosmetiky a všech potřebných věcí pro novorozence rozhodla jsem se, že první kosmetický článek letošního roku bude patřit mým, roky prověřeným, kosmetickým stálicím. 

Vybrala jsem jich celkem 5, které si pravidelně dokupuji, a ještě žadný jiný výrobek mě nepřesvědčil je vyměnit. 

Pokud můj blog navštěvujete už delší dobu, je docela pravděpodobné, že jste o produktech už možná v minulosti četli, ale pro zopakování a ucelení tady jsou: 


Odličovač očního make-upu

Upřímně neznám nikoho kdo by proslulý dvoufázový odličovač očního make-upu od Yves Rocher neznal. Už pár let se řadí mezi kosmetické evergreeny u kterých při koupite sázíte na jistotu. Odličovač obsahuje výtažky z chrpy a je určený i na odličování voděodolného make-upu. Přitom není nijak dráždivý a už vůbec (byť obsahuje olejovou složku) nezanechává na pleti nepříjemný mastný film. 

Navíc jej koupíte ve všech prodejnách Yves Rocher i na e-shopu za více než slušnou cenu, zvláště pak když jej vychytáte v akci :). 



Tužka na obočí s kartáčkem

A když jsme u značky Yves Rocher přihodím sem rovnou ještě jeden produkt, který si od této značky pravidelně dokopuji a zatím jsem nenarazila v poměru cena/výkon na lepší. 

Tužka je dostupná hned v několika barevných provedení. Já osobně si kupuji odstín 04 Brun, který mi perfektně sedl. Samo použití tužky při líčení je pak absolutně jednoduché, a díky kartáčku pak působí barva na obočí i velmi přirozeně a jemně. 



Středně krycí make-up

Roky rokoucí jsem už absolutně věrná make-upu Teint Idole Ultra Wear od Lancome, který mé smíšené pleti absolutně vyhovuje. Za mě bych řekla, že má střední krytí takže drobné nedokonalosti zakryje, a na pleti působí velmi přirozeně. I odstín 03, který osobně používám velmi pěkně sedí. Nezalézá příliš do vrásek a s výdrží to také není vůbec špatné, jinak bychom to spolu už tak dlouho netáhli :). 


Antiperspirant 

Z produktů, které omezují tvorbu potu mi nejvíce k srdci přirostl Vichy 72h antiperspirant proti nadměrnému pocení. Nejen že na mě vážně zabírá, i když zázraky bohužel neumí, ale také se jeho efekt zvyšuje pravidelným používáním. Já sama už mám několikáté balení a ráda jej doporučuji dál, ale nemá smysl jej střídat s něčím jiným, tím pak jeho efekt rapidně klesá, chce to používat jen jej, a to klidně několikrát denně. Pak si myslím, že s ním budete stejně spokojeni jako já. 


Sérum na řasy

Posledním produktem, který už nesmí chybět v mé pravidelné kosmetické výbavě je právě sérum na řasy. Vzpomínám si na doby, kdy se začaly aplikovat umělé řasy v salonech a já si tak strašně přála je mít taky. Jenže tehdy mi to nedovolil studentský rozpočet a dneska je to zdravý rozum. Místo toho jsem si ovšem oblíbila produkt, který mi alespoň trošku pomůže dosáhnout efektu umělých řas. 

Nevím jaké zkušenosti máte z růstovými séry vy, to mi klidně můžete napsat dolů do komentářů, ale já jsem nadšená. Na efekt si sice musíte pár týdnů počkat, ale pak to stojí za to. Navíc jedna lahvička vydrží poměrně dlouho a aplikace štětečkem je rychlá a jednoduchá. 

Sama používám značku FacEvolution, kterou koupíte na internetových stránkách nebo ve vybraných salonech. O mé další péči o řasy a oční okolí si můžete přečíst ZDE. 



A to by bylo pro dnešek vše. Znáte produkty a máte je stejně rády jako já? Jaké jsou vaše kosmetické svaté grály? Dejte mi vědět dolů do komentářů, kde si ty tipy můžeme vzájemně sdílet :). 




6 komentářů:

  1. Ten odličovač s chrpou mám taky ráda a sem tam si ho koupím. Zbytek nepoznám, ale zaujal mě antiperspirant od Vichy.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Ten odlíčovač je veľmi dobrý. Rada sa k nemu vraciam.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělé, že sis našla stálé produkty, které můžeš zařadit mezi své oblíbence - vypadají dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Odličovač od YR si chci už dlouho pořídit, jinak nic jiného jsem neměla. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež mám takýchto oblubencov, ktorých kupujem stále dokola. No podla mna lepši ako Yves ROcher je Mixa dvojfázový odličovač.. Ten odporučam každému a ešte som lepši nenašla. Antiperspirant nedám dopustit na Rexonu maximum protection, ktorá funguje rovnako ako pišeš u Vichy.. no určite sa po nom poobzerám a vyskušam aj ten.
    Aj makeup znie ako zaujimavý tip.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...