čtvrtek 19. listopadu 2020

Péče o pleť I. - denní rutina



Určitě mi dáte za pravdu, že jestli je něco ještě důležitějšího než perfektní výsledek při líčení, pak je to základní péče o pleť. 

Každá z nás má určitě svoji oblíbenou rutinu, kterou je ovšem dobré s postupem ročního období nebo věku malinko obměňovat.

Moje rutinní péče o pleť se dělí na ranní a noční, které se mírně liší.

Denní péče o pleť pro mě znamená především hydrataci a přípravu na líčení (pokud se tedy ten den líčím). Kdežto při večerní péči se zaměřuji zejména na odstranění make-upu a nečistot po celém dni.  Čas od času se při ní navíc snažím si dopřávat hydratační, čistící nebo rozjasňující masku, kterou střídám jednoduše podle toho, na co mám právě náladu, a co si myslím, že moje pleť aktuálně potřebuje.




Jak tedy přesně vypadá moje dení rutina při péči o pleť ? 

Do začátku rovnou upozorňuji, že mi nikdy ráno nezabere více než 5 minut. 

Je složená z očištění pleti pleťovou vodou (když není zbytí tak i poslední dobou hodně proklínanou micelárkou), následuje pak aplikace séra, denního krému a  na závěr oční krém, který nanáším jemným vklepáním do očního okoí. 

Většinou mívám ráno poměrně naspěch, proto jsem si celý rituál zkrátila na nezbytně dlouhou dobu, a našla tak ideální střed mezi ideální péčí a časem, který jí ráno věnuji. Ano, řeč je právě o těch mých 5-ti minutách. 



Nikdy však navíc nezapomenu nanést balzám na rty nebo, hlavně v letních měsících a rychlým osvěžením thermální nebo buněčnou vodou ve spreji. Tu aplikuji po vyčištění pleti před nanesením séra a krémů.

V den kdy vím, že se líčit nebudu, věnuji možná malinko větší péči krémování, nebo aplikaci krému s ochranným faktorem ( a to nejen v letních měsících !).

Naopak večer začínám veškerou péči řádným odlíčením....ale o tom zase příště. 


Byla to docela rychlovka že? Ale ráno prostě není času nazbyt. 

A co vaše péče o pleť? Věnujete ji mimořádnou pozornost nebo jen nezbytných pár minut? A jaké produkty v péči o pleť máte nejraději? 






7 komentářů:

  1. Já jsem si na den hodně oblíbila pleťové sérum od Vichy. Jinak větší péči své pleti věnuji až večer.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, večer to mívám taky jinak :). A jaké pleťové sérum od Vichy?

      Vymazat
  2. I take more care of my skin in the evening, didn't heared this brand before but it seems very well!


    prosphairshop full lace wigs

    OdpovědětVymazat
  3. Používáš velmi zajímavé produkty, zatím jsem o nich neslyšela. Každopádně je skvělé, že ti vyhovují a jsi s nimi spokojená. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Institut Esthederm rozhodně doporučuji, já tu kosmetiku mám moc ráda a ráda ji i doporučuji.

      Vymazat
  4. Musím říct, že dřív jsem používala spoustu různých produktů na obličej, přes micelární vody, až po tonika.. aktuálně jsem to ale snížila jen na odličovací vodu a pleťový krém a mám pleť mnohem lepší.. masky ale také občas používám. Tuto značku ale asi neznám. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Značku vôbec nepoznám, ale produkty vyzerajú zaujímavo! :)
    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...