čtvrtek 22. února 2018

Tip na zimní dovolenou, aneb o mých horách a lyžování







Svět se poprvé zatřásl když jsem já, zarputilý nelyžař, poprvé stoupla na lyže a snažila si je osedlat. To už bylo loni. Letos se zatřásl podruhé, když jsem oficiálně po hodinách tvrdé dřiny naučila obloučky a prohlásila jsem se za nadšence, ptotože mě lyžování vážně začalo bavit.

Nemalou měrou tomu přispělo i krásné, ne příliš velké, lyžařské středisko, které se nachází v části Italských Alp necelých 20 kilometrů od města Trenta. 


Středisko je sice spíše menší, ale je ideální jak pro začátečníky, tak pro skutečné lyžaře, kteří se nebojí ani černých sjezdovek.  A pokud jste jako já, také požitkáři určitě vás potěší, že zde nechybí ani hospůdky s Aperol Spritzem, svařeným vínem, italskou pizzou a dalšími dobrotami. 









V rámci ubytování vám mohu na základě vlastních zkušeností doporučit hotel Le Blanc. Nový hotel, který vám za slušnou cenu nabídne komfortní ubytování, vynikající jídlo a milou obsluhu. A i když je jeho kapacita pokojů poměrně velká pořád si drží úroveň rodinného hotelu, kde se k hostům chovají  hezky a snaží se jim vždy vyjít vstříc. Kromě toho je součástí hotelu také wellness centrum s bazénem. 
Já si zde ráda užívám relaxační masáže nebo chvilky v sauně, které mě i po celém dnu na sjezdovce umí opět dostat do formy a postavit na nohy. 

Pokud tedy ještě nevíte kam vyrazit na lyže pak mrkněte na stránku www.maxizajezdy.cz a zarezervujte si svůj vlastní termín na prosluněných svazích v krásné Itálii. A pokud už máte letos jasno schovejte si Monte Bondone třeba na příští rok :). 






5 komentářů:

  1. Přiznám se, že jsem na lyžích nikdy nestála... Ten můj pokus o "běžkování" fakt nepočítám, ale dala jsem si předsevzetí, že letos to vyzkouším, protože ty zimní scenérie jsou překrásné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Letos jsme na horách nebyli, takže jsem za krásné fotky se sněhem moc ráda :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Já na lyžích stála naposledy někdy v deváté třídě základní školy a od té doby jsem na to neměla ani pomyšlení. Jsem šikula a určitě bych se zmrzačila. Navíc jsem spíš jarní a letní typ, než zimní a mrazivý .. :D
    RIGHT HERE RIGHT NOW

    OdpovědětVymazat
  4. What blogger template you are using pls?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...