pátek 2. února 2018

Každodenní líčení s kouzelnými produkty


....původní název článku měl být everyday líčení s wonder produkty, ale upřímně vám nevím co zní worse. ;)

V rámci předsevzetí používat nové produkty na běžné líčení, abych jich pro vás otestovala co nejvíce, jsem vyzkoušela Wonder Pencil od značky NYX, korektor od Maybelline a gelovou pololesklou rtěnku od Mary Kay.

Líčení ničím nevyniká a ani nehraje barvami, ale je to mé typické denní líčení, které mi ráno nezabere víc jak 10 minut času a přesto vypadá...k světu. :)


Jako make-up teď moc ráda používám Tein Ideal od Vichy, docela jsme si sedli a to ve všech ohledech, recenzi na něj najdete zde, ale po tom co mi došla kouzelná BB tyčinka od Lóreal hledám korektor, který by ji nahradil.
Pro tentokrát došel na řadu Master Conceal v odstínu 30 - light.
Korektor je poměrně tekutý, což mě na poprvé docela zaskočilo. Nicméně co se krytí týká nevedl a nevede si špatně.
Neříkám že je to zlatý grál, ale na běžné denní líčení na zamaskování nedokonalostí, na které je make-up krátký, stačí.
Co je u něj ovšem horší je výdrž.To přisuzuji tekutější konzistenci, a upřímně na korektoru mi to vadí, proto se nedostal mezi oblíbence, ale kdo ví, co mě nesedí neznamená že se nebude líbit vám :).

Ovšem co se mi naopak zalíbilo je Wonder Pencil od zančky NYX. Tužka totiž umí sehrát hned několik rolí v mém raním líčícím se divadle. Kromě tužky pod obočí ji ráda použivám do vnitřního koutku oka, které umí rozjasnit tím nejpřirozenějším možným způsobem bez lesku, třpytek nebo shimmeru a samozřejmě jako tužku kolem rtů. Její použití je jednoduché a můžete ji využívat na sto různých způsobů.....tomu si říká brilantně jednoduchý a praktický produkt. Za mě must have, you know? :)

Paletku stínů od Catrice už jsem vám představovala a stala se mou stálicí. Nejen že si z ní líbí každá barvička, ale drží, líčení s ní je decentní a jednoduché, stejně jako líčení s řasenkou Marc Jacbs, recenze na ni ZDE, ale co jsem vám na blogu ještě nepředstavovala je gelová pololesklá od Mary Kay v odstínu Luminous Lilac. Je to krásná starorůžová barva, která je přesně podle mého gusta. Navíc rtěnka rty nevysušuje, příjemně je zabarví, nezvýrazňuje vrásky a působí velmi přirozeně. A to je to, co od rtěnky očekávám. Ještě ta výdrž....ta sice není úplně na jedničku, ale budiž jí to odpuštěno, protože vážně stojí za to ! :)

korektor a rtěnka

A korektor The Eraser Eye od Maybelline? Je možné aby někomu nesedl? Já si jej zamilovala. Stručně řečeno, za málo peněz hodně muziky. Takže pokud hledáte korektor na kruhy pod očima, který je zakryje a krásně rozjasní oční okolí, pak je i pro vás ten pravý. Já jej používám v odstínu Light a s čistým svědomím jej doporučuji.




11 komentářů:

  1. veľmi pekné rozjasňujúce líčenie :) spomenula som si, že Vichy Teint Idéal som kedysi používala a bol skvelý! :)
    MakeupbyVeo

    OdpovědětVymazat
  2. krásne jemné líčenie, paletku mám doma aj ja a je super pomocník presne na takéto líčenie ;) super <3

    OdpovědětVymazat
  3. Jé vypadáš perfektně. :) Paletka od Catrice se mi hodně líbí. :) Rtěnka ti sluší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Miško, paletka je super, rozhodně doporučuji ! :)

      Vymazat
  4. Jej, veľmi ti to pristane, úplne v tomto líčení žiariš. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  5. na každodenní líčení vypadá skvěle =)

    http://xoxoronnie.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ta paletka je moc hezká, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...