sobota 17. února 2018

Díky mami

V životě každého z nás existují lidé na které by se nemělo zapomínat. Ti, kteří jsou nenahraditelní a zapadají jako kousek skládačky přesně tam, kde mají být. Já se za svou dvaceti a něco letou éru v lidech mockrát zklamala. Některým jsem odpustila, některým ne, a s některými se to dalo zase do pořádku. 

 Přiznávám, občas je to se mnou vážně těžké. Jsem smíšená povaha, která má sakra rychlé střídání nálad, a ne každý je na tohle stavěný. Na druhou stranu, každej jsme nějakej, a já lidem kolem sebe děkuji za to, že to tak perfektně zvládají. 
Zvláště pak jednomu z nich, jednomu, který při mě stojí od samého začátku a pokud taky byla řeč o tom, kdo to se mnou nemá jednoduché, pak je to právě ona !
Zažila se mnou už od samého začátku samé prekérie. Na druhou stranu říká, že jsem byla vymodlené dítě. 
Mamince jsem se narodila po nepříjemných peripetiích a v poměrně vysokém věku, i když je to dneska normální, tehdy nebylo. A užila si semnou od samého začátku docela dost. 

Jako dítě jsem byla všudybýlek, kterého bylo všude plno (ostatně to mi zůstalo) a trošku vztekloun (to mi taky zůstalo). V pubertě jsem se prala sama se sebou a teď v dospělosti se občas trošku peru taky. Jeden člověk za mnou vždycky stojí i když to se mnou není lehké, a i když ví že dělám chyby, ze kterých bych se měla poučit. 


Maminka. 

A pokud je ta vaše taky taková, tak jí za to nezapomeňte poděkovat ! Je jedno jestli zrovna je nebo není den matek, a jestli si to zrovna teď něčím zasloužila nebo ne. Poděkujte jí, jen tak. Kupte jí kytku, čokoládu, oblíbenou rtěnku nebo ji prostě jen tak obejmětě. Určitě za to bude ráda. 

A víte proč? Protože ať už je vaše maminka jakákoliv, je jenom jedna!

#LaskaMistoPredsudku #DekujiMaminko


3 komentáře:

  1. Moc krásný článek a máš pravdu, maminka je jen jedna. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek. Já mám svojí mamku moc ráda. Sice se hádáme a není dobré když jsme vedle sebe doma dlouho ale jsem za ní fakt ráda.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...