sobota 26. září 2020

Jsem zpátky


Po velmi, velmi dlouhé době jsem se rozhodla vrátit život svému blogu.
Tenhle článek vlastně vzniká po více jak dvou letech a za tu dobu se toho hodně změnilo. A věřím, že nejen u mě.



Z vás, těch původních čtenářů, tu jistě zbyla jen hrstka. Sama vím, jak to je.
Někdy vás život prostě nasměruje na úplně jinou cestu, než jste si původně mysleli nebo plánovali, a to co vás bavilo číst a sledovat před nějakou dobou, už vás teď prostě nebaví.
A upřímně?  Mě taky ne.

Z těch blogů a stránek co jsem sledovala dřív zbyla už jen hrstka a nové? Ty stále objevuji a hledám. Takže pokud máte nějaký tip na oblíbený blog, který rádi sledujete sem s ním. Budu ráda za každý tip.
A aby to nebylo jen o vašich doporučení mám pro vás hned několik svých tipů na stránky a blogy, které mě v poslední době hodně baví.


První z nich je určitě Dianka z https://dianaella.com.


Její blog se věnuje hlavně osobnímu rozvoji, tipům jak co nejefektivněji a nejlépe spravovat sociální sítě, kam jít za dobrou kávou nebo zákuskem a také jaká místa (nebo webové stránky) navštívit a proč.
PS.: mimo blog má také moc hezký profil na Instagramu KLIK.


Další, ale rozhodně ne méně oblíbenou, mám Ivku z Cat&Cook. Když jsem na Vánoce dostala od kamarádky Kiki obě její kuchařky poskočila jsem radostí metrdvacet vysoko, a hned jak byla chvilka času (jakože během karantény byla) pustila jsem se do zkoušení různých receptů. (Což mě upřímně nepřešlo dodnes.)


Ivka totiž ve svých receptech umí nádherně skloubit poctivou kuchyni s postupem, který pochopí i amatér jako já a zdobením, které každý recept posune rovnou o několik latěk víš.
Díky ní už pro mě není Tiramisu bez šlehaných žloutků žádným pořadným Tiramisu dezertem a mrkový dortík bez mléčného karamelu mrkvovým dortíkem (a kalorickou bombou :)). 




Můj poslední dnešní tip pak patří Jance z Travel hacker . Ne že bych se uplně řídila jejími tipy na levné letenky, ale spíš se nechávám inspirovat místy, které navštěvuje a ze kterých sdílí své zážitky a fotografie.A jelikož se poslední dobou nikam moc nelétalo, přeorientovala svůj zájem na rovnou domovinu a sdílí tipy na výlety hlavně po Slovensku. 


A co vy? Znáte Janku, Ivku a Dianku? Sledujete je, baví vás? A pokud ne, tak koho máte z aktuální "blogosféry" nejraději ? 


PS.: Na co se můžete těšit příště? 
Určitě to budou mé oblíbené instagramové účty, recenze na produkty z vlasového stylingu nebo také článek, jak se aktuálně starám o pleť a co patří mezi mé kosmetické svaté grály, které používám už roky. 


Krásný prodloužený víkend přeje
vaše Lenka


7 komentářů:

  1. Vítej zpátky! Je super že starý dobrý svět blogů zase ožívá :)

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na další články a vítej zpět. Ani jeden blog nepoznám.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Holky moc děkuji za krásné komentáře. Ožívá a snad tím nejlepším možným způsobem a jsem ráda že holky Ivku a Dianku neznáte, a že jsem vám mohla rozšířit obzory, rozhodně totiž stojí za sledování :).

    OdpovědětVymazat
  4. Vitaj späť, teším sa na tvoje nové články :)

    xoxo | Mona from https://lipstickverse.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Moc děkuji, a už teď můžu prozradit, že velmi brzy vyjde další článek. Tak snad potěší :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...