úterý 13. února 2018

Vůně z české dílny


Nedávno přišel Dermacol na trh hned se dvěmi novými vůněmi, nenáhodou je to před svátkem svatého Valentýna a ne náhodou je jedna z vůni unisexová.

SWEET ORANGE AND HONEYSUCKLE a SEA SALT AND LIME doplňují rodinu 16 parfémů, kterých jsem já osobně velkým fanouškem. Nejen že mi většina z nich krásně voní, ale mají i velmi slušnou výdrž a krásné flakonky, které se jen tak neokoukají. 

SEA SALT AND LIME
Je mírně svěží limetková vůně s dřevitým základem, který je ideální jak pro muže, tak pro vás milé čtenářky, které nejte fanynky typicky květinových dámských vůní :). 

SWEET ORANGE AND HONEYSUCKLE
Je naopak sladší dámská vůně, která obsahuje kromě nádechu pomeranče také levanduli, jasmín a růži. A když vůně není uplně můj šálek čaje věřím, že pro spoustu z vás bude tím pravým "ořechovým" :). 

Takže pokud nevíte čím si udělat radost mám pro vás tip. Na stránkách Dermacol běží do konce měsíce akce 1+1zdarma, která platí jak na vůně tak na difuzéry, a to už se vážně vyplatí, takže KLIK. 



12 komentářů:

  1. Wow už robia aj parfémy, tak to ma veľmi teší. Asi by som siahla po tom sladkom, ale pôjdem si ho ovoňať priamo do predajne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Běž, já se do některých zamilovala, a mají i slušnou výdrž ! :)

      Vymazat
  2. Akce 1+1 zdarma jsou fakt super. Parfémy se mi líbí, tak musím jít k nim přivonět. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Mňa už čakajú na pošte, tak sa na ne veľmi teším!:) Dermacol produkty mám veľmi rada:)

    Saja Frey- blog

    OdpovědětVymazat
  4. Tyto vůně me lákají, rada bych je vyzkoušela. Líbí se mi flakonek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlépe v nějaké pořádné akci, jako je tahle :). To jsou pak za prima cenu ! :)

      Vymazat
  5. Ja túto značku často nepoužívam ale parfumy vyzerajú veľmi pekne ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Složení zní opravdu dobře, až půjdu někde kolem tak si musím očuchat :-)

    OdpovědětVymazat
  7. to vypada moc fajn, dostala jsem kdysi vzorek a moc mile prekvapine od teto znacky ♥
    Melissa Kinsley | www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...