pátek 26. ledna 2018

Vichy make-up


Ne každý produkt je vždy sázkou na jistotu a okamžitým oblíbencem, zvláště co se Vichy týká. Poslední dobou, nevím čím to je, mi čím dál více jejich produktů dělá ne pleti nějakou neplechu.
A nepozoruji to jen já, pozorují to i kamarádky, kterým jsem Vichy vždy a ráda doporučila. Poslední dobou jsem ale na vážkách.



Nicméně co se make-upu Teint Idéal týká, ten u mě reputaci značky značně vylepšil, a dokonce předčil i má očekávání.

Rozjasňující tekutý make-up jsem testovala v odstínu č. 15 a jak už je u Vichy zvykem, i make.up obsahuje termální vodu z Vichy. Kromě toho má pleť rozzářit, sjednotit její odstín a obnovovat její kvalitu.
Co se toho posledního týká, to asi neumím uplně posodit, nicméně jinak mohu make-up s klidným svědomím jen a jen doporučit.
Má sice nižší krytí, což mi úplně nevadí, ba naopak mi to vyhovuje mnohem víc, a jemně tekutější konzistenci, kterou jsem také uvítala. Díky ní se mi s make-upem perfektně pracuje a co se sjednocení tónu pleti týká, umí to na jedničku :).


Pleť po nanesení vypadá svěže, nemáte po něm nepříjemný pocit masky, a ani mi pleť nijak nedráždí, takže nemá tendence se během dne tolik mastit.
Výdrž stačí a pozitivně hodnotím i balení s pumpičkou, díky které je dávkování velmi jednoduché a komfortní.


Zkrátka a dobře si u mě Vichy tímhle make-up spravilo reputaci a vám doporučuji si před samotnou koupí produktu zajít pro pár vzorečků, abyste si byly jisté, že nešlápnete vedle :).


8 komentářů:

  1. Tak ten vypadá skvěle. Taky se mi líbí pumpička. Od Vichy jsem tuším ještě nic neměla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Na pleti se mi vážně líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A taky vážně stojí za to, mě opravdu mile překvapil. :)

      Vymazat
  3. Minulý mesiac som mala od vichy mejkapu vzorku, ale bol to myslim na ten extra kryci a zdalo sa mi, ze az na odtien bol celkom fajn. Takyto tekuty by mi asi nevyhovoval, ale na tvojej pleti vyzera dobre :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně právě ta tekutost vůbec nevadí, i když jsem se jí také zpočátku bála, ale sto lidí sto názorů :).

      Vymazat
  4. Od Vichy bych ráda vyzkoušela nějakou péči, makeup nevypadá vůbec špatně. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...