středa 6. července 2016

Ramínková móda


Jedním z aktuálních módních trendů, který mě baví, je právě "ramínková móda". Ten název neberte uplně vážně....je spíše pracovní, ale svůj účel plní poměrně výstižně. 
Topy s výstřihy odhalující ramena mi přijdou více elegantní, než hlubové výstřihy, které v porovnání s tím (alespoň pro mě) působí občas spíše vulgárně a lacině, než by plnily roli rafinovaného outfitu.

Své o tom ví Francouzky, které do svých outfitů vkládají více, než módní trendy...zkrátka se umí nosit. A na důkaz, že vám nekecám, mám odkaz s tipy na 10 francouzských fashion blogů ZDE, kde se o tom můžete přesvědčit a inspirovat se. 

Trend ramínkové módy si konečně po letech, co jsem ji vyhlížela za oceánem, našel cestu i k nám, a právě proto si teď můžete šatník jednoduše obohatit o pár rafinovaných a krásných kousků, které, když budete mít štěstí, teď seženete i ve slevách :).

Takže lovu zdar, a nezapomeňte se úlovky pochlubit ! :)




2 komentáře:

  1. super inspiracia prave sa hodlam na nakup nejakych satovych kuskov kedze vyzera to tak ze leto to mysli vazne
    galantosfun

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...