středa 22. června 2016

Zázrak jménem Hydrabio

Co se týče hydratačních krémů, jsem v jejich výběru zdrženlivá. Hodněkrát už jsem se totiž zklamala.
Hydratační krém pro mě znamená hutnou mazlavou hmotu, která na mé pleti zákonitě vytvoří neprůstřelný obal, díky kterému mívám špatné spaní ještě několik dní po nanesení. 




Proto jsem se dlouhou dobu vyhýbala i hydratační řadě od Biodermy, byť jsem na ni ze všech stran slyšela jen samé chvály. 

Až jednou....a tehdy poprvé, si ke mně našla cestu novinka právě z řady Hydrabio. Pyšnila se nejen tím, že umí hydratovat bez pocitu mastné pleti, ale umí pleť také rozjasnit, chránit ji před UV zářením, podporovat její regeneraci a bránit předčasnému stárnutí. 

Že to zní jako váš IDEÁL? Taky že jo! Musím narovinu přiznat, že se mi žádný hydratační krém nelíbil tolik, jako právě PERFECTEUR.

Krém z řady Hydrabio - Perfecteur má krémovovou konzistenci, které se do pleti krásně vstřebá a 
praktický obal, díky kterému se krém jednoduše dávkuje. A navíc (!) díky tvaru tuby jej bez problémů spotřebujete až do konce. 

Posledním bonusem je fakt, že má krém příjemnou a jemnou parfemaci.



Používala jsem jej pravidelně ráno a večer. Ráno mi skvěle posloužil i jako základ pod make-up a večer se zase snesl se všemi pleťovými séry, které před spaním používám. 


Sumasumárum je tohle rozhodně produkt, díky kterému jsem se na ranní i večerní péči moc tešila, a který jsem rozhodně neměla naposled. Protože (upřímně), tak nadšenou recenzi jsem na pečující kosmetiku nepsala už dlouho. 

Takže pokud hledáte krém, který bude ideální i na vaši smíšenou pleť, a díky kterému vás ranní a večerní péče o ni bude bavit, seznamte se se svým favoritem - protože to je on! Vážně ! :)
Já si jdu koupit další balení a vy si zatím můžete minimálně skočit do lékárny pro vzoreček :). 


2 komentáře:

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...