pátek 22. července 2016

7 oblíbených outfitů

Jestli teplé měsíce kvůli něčemu opravdu miluji, pak je to rozhodně kvůli oblékání. Miluji letní outfity, ležérní styl a milion možností co si obléct, a jak jednotlivé kousky kombinovat.

Právě proto, jsem tu dnes s článkem, ve kterém vás seznámím s mými nejoblíbenějšími outfity posledních dnů.

Snad to pro vás bude inspirací, nebo vám to zkrátí nějakou dlouhou chvilku :). 

A pro ty z vás, co by rádi fotek víc mám jeden tip, sledujte mě na INSTAGRAMU, tak vám nic neunikne :) ----> Instagram link


Bundička - Stradivarius, šaty +pásek - Stradivarius, kabelka - DKNY



Top - Bershka , kraťásky - Tally Weijl, kabelka - Guess

polo triko -Pepe Jeans

triko - Beshka, kalhoty Anne Christie
Džíny - Guess

květinová halenka- Mango,

Bundička, šaty - Stradivaruis, pásek Guess


Krásný začátek nadcházejícího víkendu všem !

5 komentářů:

  1. Jé, moc Ti to sluší ve všech outfitech :)

    OdpovědětVymazat
  2. já jsem spíše milovník zimy, ale Tobě ty letní outfity neskutečně sluší :) nejvíc se mi líbí jednička <3

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny jsou krásné, nejvíce se mi asi líbí 1. :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Leničko, ty jsi taková kočka!!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ježíš ty jsi krásná 😍 a hrozně hezký se oblikas 💕

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...