úterý 19. července 2016

Líčení s NYX paletkou

NYX je u nás aktuálně na veškerých sociálních sítích asi tou nejpopulárnější značkou už od chvíle, kdy oficiálně vstoupila na český trh (nebo vlastně i mnohem dřív, než jste si ji mohly samy koupit v kamenném obchůdku nebo na e-shopu).
O málo které značce teď uslyšíte více superlativů a uvidíte více fotek, než právě s NYX. A upřímně to chápu ! 


Pro všechny Češky se stala značka, která umí nabídnout více něž tisíc produktů , aktuální kosmetickou modlou a vsadím se, že většina z vás, které článek aktuálně čtou, už něco od této značky vlastní, nebo to plánují, nebo jim alespoň není vůbec cizí.

Já sama se se značkou seznámila asi před 5-ti lety, kdy jsem na líčení hledala skutečně syté a spolehlivé pigmenty. Dala jsem na rady a doporučení, kde jsem tehdy na internetu velmi složitě (ale přece) sehnala set deseti barviček, které mi dlouhou dobu dělaly skvělou službu !
Barvy byly syté, krásně držely a byly jedny z nejlepších, na které jsem do té doby narazila.

Dnes mám v šuplíku hned několik dalších produktů, které už zkouším a řadím do svého běžného líčení.

O oblíbeném ( i když trošku výstřednějším ) lesku na rty jste už asi četly, nebo jej minimálně viděly u mě na Instagramu CLICK, ale o čem jsem ještě nepsala, byla paletka s očními stíny.

Paletky mi na uváděcí akci padly okamžitě do oka, a to nejen proto, že mají krásný a bytelný obal, ale hlavně díky sérii velmi praktických barviček, které se hodí na každodenní líčení.

Moje paletka má název GOLDEN HORIZONS a obsahuje 10 krásných barviček.


Stíny jsou v paletce trošičku tužší, a ne tolik krémové, jak jsem očekávala, ale na běžné denní líčení (dle mého gusta) jsou příjemné.

Barvy nejsou tak syté a pigmentované, proto se nemusíte bát použít i některou z výraznějších barev, které paletka obsahuje.

Výdrž ovšem mají stíny poměrně průměrnou.

Za cenu 399 Kč, za kterou je paletka běžně k sehnání, je to produkt spíše průměrný (na naše možnosti), kvalitativně srovnatelný s levnějšími paletkami.

Aby to nebylo dnes jen o paletce, testovala jsem pro vás také WONDER STICK. Což je konturovací tyčinka, která ve velmi praktickém balení obsahuje dva korektory. Jeden tmavší na konturing a druhý svtělejší na rozjasnění.

Mimo balení samotných korektorů obsahuje krabička i velmi jednoduchý, ale zato praktický návod k použití.

Já testovala odstín č. 03 a ač byla barva ideální konzistence na mou smíšenou až mastnou pleť v tropických teplotách nebyla nic moc.

Sumasumárum, v testování ještě budu pokračovat v některém z chladnějších dnů a pak podám samozřejmě hlášení...takže určitě nezapomeňte sledovat FB stránky blogu CLICK nebo Instagram CLICK ať vám nic neunikne :).


Krásný prázdninový den všem ! :)


5 komentářů:

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...