pondělí 11. července 2016

Můj příběh s akné v hlavní roli a pár tipů, jak s ním bojovat

Jedním z důvodů, proč mi přirostla pleťová kosmetika z lékárny k srdci, byla právě má problematická pleť se sklony k akné, které ne a ne zmizet. 


Proto jsem jednu dobu byla nadšenou čtenářkou všech článků, věnujících se správné péči o pleť, recenzí na zázračné výrobky i domácích tipů, jak se akné zbavit. 

No, všechno jsem si přebrala tak trošku po svém, a nevím čím to je, jestli tím, že už mám pubertu za sebou, nebo tím, že by kombinace všech možných tipů a rad zabrala....každopádně akné se mi tvoří už jen minimálně a občas (naštěstí :)). 

Výsledkem desítek načtených článků bylo pár jednoduchých rad a tipů, kterými se řídím dodnes, a díky kterým jsem se v prvé řadě naučila svoji pleť čistit a odličovat. 

Úplně jednoduchým prvním krokem byl poznatek z jednoho "hodnotného" dívčího časopisu, který mluvil o tom, že za každou noc, kterou spíte s neodlíčenou a nevyčištěnou pletí, se v péči posouváte o 14 dní zpět (považte, 14 dní byla v 16-ti letech hrozně dlouhá doba)...a když jsem si uvědomila, že by celých 14 dní pravidelného čistění bylo díky jedné noci v pytli, pelášila jsem do koupelny hlava nehlava. 





Dalším poměrně dobrým poznatkem a zjištěním byl fakt, že mytí obličeje obyčejnou vodou vysušuje a zbytečně dráždí, proto po mytí pleti gelem nebo pěnou, je dobré čištění ještě dokončit micelární vodou. 
Údajně by to měla být i dobrá rada na čištění pórů....ovšem ty mé jsou zřejmě nesmrtelné a drží se mě silou mocí !

A co se krémování týká, dlouhou dobu jsem (v období nouze nejvyšší) používala řadu Normaderm od Vichy a musím říct, že mi sloužila skvěle, jenže pak jsem začala hledat jiné alternativy a dodnes mě mrzí, že jsem celou dobu přehlížela řadu Effaclar od La Roche-Posay, která obsahuje hned několik přípravků pro kompletní péči o pleť. 

Objevila jsem ji mnohem později, až jsem řešila občasné problémy s akné, ale sloužila mi skvěle a věřím, že ještě určitě sloužit bude. 

Takže pokud máte také problémy, mám pro vás (kromě mých malých tipů) jedno velké doporučení. 
Navštivte stránky, které jsou věnovány čistě pouze péči o aknózní pleť.
Kromě názorů odborníků, se tam dozvíte, co z mýtů, kterých je v péči o problematickou pleť opravdu hodně, je pravda...a co lež. 

STRÁNKY NAJDETE POD ODKAZEM ZDE -> CLICK

Pokud máte něco, co vám v péči o aknózní pleť hodně pomohlo, sem s tím ! Budu se těšit na vaše poznatky, tipy i doporučení ! A nejen já ! :)

A jestli byste rády vyzkoušely na akné nějakou novou zbraň sledujte blog ! Už brzy si budete moct zasoutěži o zbraně proti akné od La Roche-Posay.


8 komentářů:

  1. Dříve jsem také bojovala s vysokým akné, hlavně na tvářích. Pak jsem narazila na čistící gel od Marrionaud a po pár týdnech používání akné zmizelo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, to je velké štěstí narazit na něco co ti sedí :).

      Vymazat
  2. S většinou přípravků na akné mám stejný problém - příliš vysušují pleť. Ráda bych konečně objevila krém, který i dostatečně hydratuje.

    OdpovědětVymazat
  3. Z lékárny jsem vyzkoušela na akné kde co, ale k LRP jsem se ještě nedostala, až na Serozinc vodu, ale u té jsem žádné účinky nepozorovala.

    OdpovědětVymazat
  4. Naštěstí akné netrpím, ale Vichy mám moc ráda, používám řadu Ideália :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se máš, Ideália je moc příjemná a krásně voní :). Taky ji mám ráda :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...