úterý 16. ledna 2018

Oil Repair Intense

Garnier řady vlasové kosmetiky mám docela ráda. Jsou za super cenu, krásně voní a hlavně mi většinou sednou. Proto když mi přišla na testování řada Oil Repair Intense hned jsem věděla, že neskončí v rohu koupelny a najde si své místo na poličce s mými oblíbenými produkty. A taky že jo.


Řada Oil Repair Intense je určená pro velmi suché vlasy, kterým dodává hydrataci a výživu pomocí bambuckého másla a tří výživných olejů -  jojobového, makadamiového a mandlového.

Tradičně je složena ze šamponu, kondicionéru a masky.

Přičemž ani jednomu z produktů nelze upřít kouzelnou nasládlou ovocnou vůni, která si mě jednoduše získala.

Šampon má mléčné zabarvení a gelovo-krémovou konzistenci, která mi kupodivu nikterak nevadí. A i přes to, že je šampon (podle obsahu olejů a výživných látek) určen pro suché vlasy, pak mi ty mé nijak nezatěžuje a nemastí.


Za to má u mě velké plus, ale pokud očekáváte velkou hydrataci a výživu, tak vás raději varuji, abyste nebyli moc zklamané, tenhle šampon vám ji nedá.

Kondicionér je pro mě spíš takový doplňkový produkt, který používám jen když si myji vlasy častěji než jsem zvyklá, to znamená 2-3 týdně.
Vlasy zpravidla tolik nehydratuje a nevyživuje jako maska a jeho použití před maskou je pro mě zdlouhavé. Trošku to používání kondicionéru zkrátka flákám, ale všeobecně musím o výživné kondicionéru říct, že řadě rozhodně ostudu nedělá. Nemám ráda tekuté konzistence kondicionérů a možná právě díky pár špatným zkušenostem jsem se je odnaučila používat, nicméně tenhle za vyzkoušení stojí, ale opět, je to dobrý a voňavý průměr. Zázraky od něj nečekejte :).


Maska? Za mě dobrý. Ale to je proto že mé vlasy v rámci hydratace nevyžadují tolik péče, a opakovala bych se, kdybych vám psala že na suchých vlasech od ní zázraky nečekejte.
Já osobně jsem si ji oblíbila. Vlasy nezatěžuje, na mě hydratuje dostatečně, příjemně je provoní a nestojí příliš.

Celá ráda má tedy ode mě palec nahoru a pokud zrovna netrpíte na velmi vysušené vlasy, které potřebují vážně hooooodně vyživit a hydratovat věřím, že si ji oblíbíte také, už jen pro tu vůni :).


2 komentáře:

  1. Já nyní používám péči Pantene a nebo samostatně šampon Palmolive s broskví :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle šampony celkově moc hezky voní. Možná taky někdy vyzkouším. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...