sobota 20. ledna 2018

Novinky od Dermacolu, stojí za to?


Není měsíce, ve kterém by nás Dermacol nezásoboval spoustou novinek. Ne všechny stojí za to, ale některé ano, a o těch by byla škoda nenapsat.

Polední produkty, které mě zaujaly přišly prakticky nedávno, ale zaujaly mě ihned po vybalení z růžového balíčku.
Jako první je SELFIE MASCARA, která má zajistit vzhled umělých řas, dodat jim objem a prodloužení.
Přiznám se, že co se řasenek týká po vyzkoušení TOP řasenek z americké Sephory, (odkaz na článek ZDE) mám na řasenky trošku vyšší nároky než jsem měla před tím.


A byť mi řasenka, jako taková, úplně dech nevyrazila, vedla si poměrně slušně. Hned po první vrstvě řasy skutečně pěkně zvýraznila, natočila a prodloužila, ovšem co se hustoty týká, já osobně v tomhle bodě vidím trošku zádrhel.
Po nanesení druhé vrstvy (abych otestovala její efekt v maximálním možné měřítku) měla tendence řasy trošku slepovat a bylo potřeba si s ní trošku pohrát než jsem docílila (tak nějak) požadovaného vzhledu.
Na druhou stranu řasenka během dne neopadává, neobtiskuje se a vydrží. Jako plus beru i její "cestovní" balení.

Za cenu 149 Kč tak získáte 6 ml v praktickém balení. Za vyzkoušení řasenka stojí i pro ty z vás, které máte kratší a rovné řasy, možná právě vy její efekt oceníte nejvíce. KLIK


Druhým produktem, který přišel v růžovém balíčku byl GORGEOUS EYEBROW CORRECTING & ILLUMINATING PEN. Jednoduše řečeno korektor a rozjasňovač pod obočí.


Ten naopak moje očekávání předčil, a i když jsem nikdy předtím korektor pod obočí nepoužívala, tenhle mě přesvědčil o tom, že jsem dělala velikou chybu. S korektorem a rozjasňovačem totiž obočí vypadá mnohem upraveněji a celkový vzhled líčení to posune na úplně jinou úroveň.
Upřímně z výsledku při líčení jsem byla nadšená.
Nejprve pod obočí nanesete korektor a na něj pak rozjasňovač, který na korektoru ještě více vynikne. O to lepší je, že máte oba produkty v jednom balení. Nemusíte je tak ráno složitě hledat v kabelce nebo šuplíku.

Navíc rozjasňovač můžete rovnou nanést do vnitřního koutku oka a docílit tak svěžího vzhledu bez jakýchkoliv náročnějších machinací. A funguje to 100%.

Produkt koupíte za 199 Kč a jestli se něco vyplatí vyzkoušet pak je to právě tenhle korektor ! KLIK


1 komentář:

  1. Korektor a rozjasňovač v jednom se zdá být jako dobrá vychytávka :-) kdybych doma neměla slušnou zásobu, klidně bych do něj šla...
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...