středa 10. ledna 2018

Catrice, první letošní kosmetická recenze


Není to tak dlouho, co si ke mně na vyzkoušení našly produkty od značky Catrice. Značky, která si mezi vámi (a upřímně i u mě) získává čím dál větší oblibu. 

Její produkty totiž umí nabídnout velmi dobrou kvalitu, výdrž i pigmentaci za super cenu. Navíc není těžké ji sehnat a vyzkoušet, najdete ji totiž (naštěstí) v čím dál více drogeriích i e-shopech. 

Ale teď zpět k produktům, které jsem si pro dnešní hodnocení vybrala. 

Make-up 24h Made to Stay


Voděodolný make-up, který je dostupný ve čtyřech barevných odstínech. Já sama jsem testovala barvu č. 010 Nude Beige, která je druhá nejsvětlejší a myslím že pro nás zimní bledule, je to fajn odstín. Díky bahamskému opálení je na mě sice letos pořád světlá, ale věřím, že jakmile mi opálení vybledne, budeme mnohem větší kamarádky. 

Kromě toho má make-up antioxidační složky, což je za mě velké plus (miluji, když mi dekorativní kosmetika nabízí i něco navíc :)) a matující efekt. 

Make-up má vyšší krytí a poměrně hutnější konzistenci, takže je vhodný i pro ty z vás, které trpíte na problematickou pleť, potřebujete více zakrýt nedokonalosti a zmatnit. Já osobně preferuji malinko řidší konzistenci a trošku nižší krytí, ale proti gustu....

 Balení obsahuje 30 ml a seženete jej za cenu okolo 200 Kč 




Liquid Luminizer Strobing Pen


Druhým testovaným produktem je rozjasňující tužka. Podobných produktů je na trhu spousta, v různých cenových kategoriích a od různých značek. Je tedy skutečně jen na vás, který z nich vám bude nejsympatičtější. 

Já osobně mám rozjasňovače v tužkách a perech s tekutou konzistencí docela ráda. Je s nimi velmi pohodlná manipulace a rychlé líčení. Nanáší se přesně tam, kam potřebujete, nejsou prašné a mám zkušenost, že mi na pleti vydrží mnohem déle než rozjasňovače pudrové. 

Tužka je dostupná ve dvou barevných provedeních. Já testovala barvičku 020 Ready For Champagne, kterou jsem si moc oblíbila zejména proto, že to není ani typicky růžová, ani zlatá, ale něco mezi. Proto se hodí i na mé běžné denní líčení, které nejčastěji ladím do přírodních hnědých odstínů. 

Po několikerém testování tedy musím říct, že: 
- na pleti vydrží
- pigmentaci má dostatečnou
- za tu cenu, je to super kup

3,5 ml vás totiž vyjde jen na cca 120 Kč. Balení má tak rovnou dvě výhody - není drahé a díky 3,5 ml obsahu máte reálnou šanci, že jej skutečně spotřebujete a nebude vám zbytečně ležet poloprázdný týdny doma v šuplíku :). 


Barva na rty Lip Cushion

Lesk na rty s ne tolik obvyklým aplikátorem, mě upoutal na první pohled. Testování jsem si proto nemohla nechat ujít. Upřímně, lesk na rty s houbičkou jsem ještě nezkoušela. A co se nanášení týká, je to velmi příjemná změna. Alespoň tedy ze začátku, později už je to spíše o tom, že
 vám lesk v poměrně velké míře ulpívá v houbičce, a pak už ta aplikace zas taková sláva není. 

Nicméně barvička č. 020 BETTER MAKE A MAUVE  má za mě palec nahoru. Opět je to neutrální a nevýrazný odstín, který dodá rtům fresh vzhled a spíše doplní jemné líčení. V kabelce se vám, které máte lesky rády, rozhodně neztratí. Já už jsem asi přespříliš zhýčkaná barevnými balzámy, hydratačními rtěnkami a pigmentovanými oleji na rty, takže mi taková ta typická lesková, trošku lepící konzistence, úplně nevyhovuje. 

Koupíte za cenu kolem 140 Kč. 





7 komentářů:

  1. Mě právě nejvíce zaujala ta barva na rty. Houbičkový aplikátor se opravdu jen tak nevidí, ale věřím, že po více použití to už je spíše na obtíž, škoda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak Marti, ale pokud tě láká vyzkoušet pak se do něj neboj jít, zkusit se má všechno :).

      Vymazat
  2. Mě se líbí makeup, já celkově ještě od Catrice nic nezkoušela. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale veliká škoda, Catrice má některé produkty TOP a za super ceny :).

      Vymazat
  3. Taky preferuju menší krytí. Jinak jsem dřív měla makeupy Catrice hodně moc ráda :) Teď používám ten jeden proslulý a ten je celkem fajn :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten makeup není vůbec špatný :) Pořád mám radši ten jejich kapátkový, ale tenhle je super taky :) A ten rozjasňovač mě zaujal, po tom se kouknu :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si právě na kapátkové musím zvykat a pumpičkové jsou mi bližší, každopádně rozjasňovač má ode mě palec nahoru :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...