středa 29. listopadu 2017

Nákupy v americké Sephoře. Zklamání nebo nadšení?



Jestli jsem něco v radostných chvílích z návštěy americké sephory skutečně záviděla, pak to byl zástup nejrůznějších miniaturek téměř všech typů produktů, které vás vůbec můžou napadnout. A i když se u nás situace s miniaturkami z aposlední dobu hodně zlepšila, stále máme co dohánět.

A teď už k mému výběru ve kterém, pochopitelně, převažují miniatury dvou veli známých produktů.


Začnou rovnou první z nich. Tou je rozjasňující tvářenka od značky Hourglass v barvě Mood Expossure, které je perfektní nejen na cesty, ale také na první seznámení se značkou, která u nás ještě není běžně dostupná, byť téměř všechny její produkty jsou stokrát proprané každým youtube kanálem i blogem a oblíbené na všech frontách.

Možná to chce jen čas, ale já se upřímně přiznávám, že při další cestě zkusím určitě další produkty od značky.
Tvářenka má totiž nádherný odstín, vydrží, není prašná a co se pigmentace týká pak je v tom ideálním zlatém středu.

Jako velké pozitivum vidím i fakt, že kosmetika této značky není testovaná na zvířatech.




Dalším testovaným produktem, opět miniaturkou, je korektor od značky Urban Decay z řady Skin, který se se svým 2 ml pohodlně vejde do jakékoliv kabelky "pro případ nouze". Na chladnější období jsem zvolila odstín Light neutral, který mi barevně skvěle sedí.
Díky houbičkovému aplikátoru se korektor pohodlně nanáší a co se krytí týká, pak u skutečně nemám co vytknout. Je skvělý na drobné nedokonalosti, ovšem díky hutnější struktuře jej asi úplně nedoporučuji na kruhy pod očima, přece jen by mohl mít tendenci zalézat i do jemných vrásek. 




A jako poslední přichází na řadu řasenka, tentokrát v plném balení. 

Perversion od Urban Decay sice u nás není tolik populární, ale myslím že za pozornost rozhodně stojí. Má tradiční a hezky hustý štětinový kartáček, se kterým se velmi pohodlně manipuluje a barva se jím rovnoměrně nanáší. Kupodivu ani nemá tendenci slepovat řasy a během dne se nedrolí ani nepříjemně nerozmazává. Vydrží bez problémů celý den a ani po nanesení druhé vrstvy řasy nijak nezatěžuje. Za mě určitě palec nahoru a rozhodně jsem si ji nepořídila naposled. 
Řasenku koupíte i u nás za cenu 720 Kč. 


Nevím jak vy, ale mám pocit, že ať si v těch kouzelných zámořských obchůdcích koupím cokoliv, funguje to jako zázrak. Malý kousek štěstí, který mi každé ráno připomene, jak moc fajn je cestovat, poznávat, bavit se, užívat si a pečovat o sebe :). 

7 komentářů:

  1. Tá riasenka je vraj dobrá, no neskúšala som.

    OdpovědětVymazat
  2. Hourglass lícenka vyzerá fantasticky! UD Naked Skin korektor mám už na zozname veľmi dlho, no chcem ho práve na kruhy pod očami, tak uvidím, či mi bude vyhovovať. A čo sa týka tých miniatúr, je veľká škoda, že u nás sú dostupné len u zopár produkov. Myslím, že takmer každý si radšej kúpi najprv miniatúru, najmä keď sa jedná o drahší výrobok.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš absolutní pravdu, jenže než to tak bude tak si asi ještě počkáme :(. Tak zkus jej a uvidíš ;).

      Vymazat
  3. Já ze Sephory začala nakupovat až nedávno. Používám krém na obličej a pak hydratační masku, uvidíme co se ke mě dostane jako další. Zatím jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...