sobota 23. prosince 2017

Tak trochu jinak o Vánocích


Není krásnější pohled, než vidět jiskřičky v očích dítěte, čekajícího na dárky od Ježíška🎄😇.
Mamíí a kdy si ten dopis vezme? 
A kdy doletí? 
Jak doletí? 
Jak vypadá? 

Kdy jim to vlastně říct a jak?🤔 


Já řekla dcerce tu novinku, že Ježíšek neexistuje asi v sedmi letech. 
Hlavní důvod bylo její přesvědčení, že nás navštěvuje Onassis😅. 
Nechápala, jakou hodnotu má ten zástup darů, co si přeje a proč je teda nemůže všechny dostat.





Nejlepší bylo, když si něco "strašně přála", já to koupila, schovala, a za týden mi řekla, že už to nechce, ať to Ježíškovi přepíšu😅. 
U stromečku pak jen nevěřícně kroutila hlavou, že to přece změnila🤔. 


Jednou jsme počítali dárky a skončili u čísla 24. Šílený🙈. 
Odhazovala jeden za druhým, jen co rozbalila dárkovej papír. 
A dost!




Kde jsou ty časy, kdy já dostala dárek🎁 a ještě v noci se chodila dívat, jestli tam pořád ještě je☝🏼. 
Lego jsme se ségrou opatrovaly, aby se nám neztratila byť jen jediná kostička. 
Celé jsme pyšně předaly našim potomkům a spíš se ptejte, kolik dílků z něj zbylo.🙈 

V dnešní době je taková přemíra hraček a elektroniky, že nevíte co dřív. 
Věta "Jé, to by se mi líbilo dostat, když sem byla malá" je snad nejhorší. 
Děti dnes mají takovej výběr všeho, že je nic tak nezaskočí. Kolikrát se nám stane, že ten náš potomek vlastně ani neví, co by si přál... 

Všichni známe ten pocit, kdy si odnášíme z obchodu hračku, o které jsme přesvědčeni, že naše miláčky "odrovná"😍. 
A ony si s ní hrají přinejlepším tři dny. 
Poté skončí tak, jako ostatní v prádelním koši, či šuplíku. 

Postupujícím věkem už vlastně vybíráme vše ale úplně špatně a KOLIKRÁT nám přece mají říkat, že chcou jen obálku s obnosem?!☝🏻️🙏🏻 
To už se nepočítají dárky, ale papírky💶 

Ono mnohokrát nejde dětem ani tak o to, co dostanou, ale kolik toho dostanou. Mezi vrstevníky zní větší čísla líp... 



A dost! Jdu si koupit něco pro sebe🤗.



3 komentáře:

  1. Je to hrozné ale taková je doba. Je to asi to stejné jako pro naše rodiče, oni si také hrály s něčím jiným a najednou přišly počítače atd.. Tvá slova jsou mi velmi známá a vidím tohle na hodně dětech.

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, taková je doba. Ale kdo ví, co bude za desítky let. Třeba se budou trumfovat, kdo letí na vzdálenější planetu 😄

      Vymazat
    2. No upřímně, taky jsem si říkala co po tomhle ještě může přijít...a napadly mě plastiky, nastřelený vlasy (já vím že už je to teď, ale myslím v extrémnější formě) ...a pak nevím, takže se asi nechám překvapit :).

      Vymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...