pondělí 13. listopadu 2017

Fit giveaway


Minulý článek patřil fit tipům pro líné zimní období, které jsem ozkoušela sama na sobě (KLIK). A pokud máte odhodlání se přes zimu také pustit do boje s váhou, nebo se svým vlastním já, mám pro vás na povzbuzení soutěž o produkty, které vám pomohou dosáhnout lepších výsledků. Nebo vám tu dřinu alespoň trochu zpříjemní :). 

Co pro výhru musíte udělat? 


- být pravidelným čtenářem
- nechat pod článkem komentář s e-mailovou adresou a tím, co je pro vás aktuálně největší výzvou
- držet si pěsti

30.11 vyberu vítězku

21 komentářů:

  1. Pro mě momentálně největší výzva neusnout po 17. hodině v práci :-D Já prostě ty změny ročního období moc nezvládám :-D . nejhorší je samozřejmě přelnutí z léta na podzim a z podzimu na zimu, to je pro mě hodně náročné. A vůbec tomu nepřidá, když se na podzim posune čas a ta tma už je venku tak brzo :-D A v zimě, když vstáváme za tmy a vracíme z práce za tmy, to taky není nic, na co bych se těšila. Ale snažím se, co to jde . :-D Jen mi přijde že už je půlka listopadu a já se z toho vzpamatuji asi až na jaře zase :-D .email: svabovajaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Největší výzvou je pro mě momentálně i přes pokročilé těhotenství zvládnout chodit do práce, starat se o dítě, domácnost a o sebe.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Aktuálně největší výzvou je pro mě shazování poporodních kil a posilovačka, aby to nějak vypadalo , kila už mám jen 2 navrch , ale chtělo by to vymazat celulitidu a zpevnit zadek :-D
    terezablog0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, největší výzvou je očividně přežít ve zdraví zájezd do Lotyšska v rámci projektu. Místní počasí a jídlo likviduje kolegy i žáky:-) Sleduji tě jako Hanka Blažková a můj email je hanicka.cica@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  5. Najít si lepší práci :-). Snad se brzy poštěstí.
    papaaaya@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. terezka0000@seznam.cz
    Pro mě je momentálně největší výzvou to, jestli se příští rok na jaře odstěhuji a najdu si letní práci v zahraničí a tím pádem si splním svůj sen.
    Sleduji tě jako: Terezah-style

    Terezah-style

    OdpovědětVymazat
  7. Gfc Eva Richterová
    Ervulenka@seznam.cz
    Přečíst několik knih

    OdpovědětVymazat
  8. ahoj, sleduji přes GFC jako Simona Zahrádková, mail: ssimka@centrum.cz
    Pro mě je asi teď největší výzvou příprava mé svatby :-).

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, sledujem ako Dominika Hírešová
    dominika.hiresova@gmail.com
    Pre mňa najväčšou výzvou momentálne je príprava na stužkovú :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pro mě je momentálně největší výzva práce na sobě. Rozhodla jsem se, že chci vést spokojenější život, odbourávat stres a mít sama sebe ráda. Je to práce na hodně dlouhou trať, ale já věřím, že to dokážu.
    GFC: Martina Slancová e-mail: slancova.m@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. To je přesně to, co potebuju:D
    Po pětadvacítce to totiž jde pěkně z kopce!
    Držím si pěsti a moje největší výzva je teď zase dodělávat vysokou... I když už jednu mám, musím další dodělat, abych mohla dělat práci, která mě baví.)
    magdalenasobeck@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Největší výzva je pro mě momentálně skloubit brigádu, 2 vysoké, starost o domácnost a koníčky :D Už se nemůžu dočkat až budu mít po zkouškovém od školy chvíli klid :D.
    GFC: Alena Lusková
    email: luskova.alena@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. hezký den. pro mě je největší výzva, protože v práci a dojížděním do ní trávím hodně času, všímat si malých chvílí, kdy se můžu hýbat - zadřepovat si v kanceláři, nejít na vlakové nástupiště po eskalátoru, ale po schodech, vystoupit o jednu tramvajovou zastávku dále a projít se....prostě hýbat se co nejvíc, když u si neukradu hodinku času na cvičení. GFC: Barbora Červenková, cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji přes GFC jako Kriss, kiss.iii(zavinac)seznam.cz, největší výzvou je pro mě momentálně založení e-shopu.

    OdpovědětVymazat
  15. Aktuálně je největší výzva upéct dobré cukroví na Vánoce, protože loni jsem všechno hrozně pokazila :D annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. aktualne prezit tento rok :D vela zmien !!!
    n.princess@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  17. GFC Mirka Škampová
    Aktuálně největší výzvou je pro mě vstup do zaměstnání. Po letech pracování doma skok rovnou do školy mezi děti. To nezní tak strašně,co? Jenže já jsem na vozíku, takže je to nové pro mě i pro děti. Nicméně zatím dobrý. Ale musím přiznat, že někdy ještě zažívám horké chvilky, ovšem je to lepší a lepší, tak se s tím doufám dobře poperu a budeme spokojeni všichni :)
    miuka12@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Sleduji jako Klára Odehnalová.
    Mou výzvou je momentálně maturita!
    klara.odehnalova1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, mojí aktuální výzvou je lyžování, které letos poprvé v životě hodlám vyzkoušet. :) Takže mi drž palce, popřej "zlom vaz" a tak dále. :D
    361107@mail.muni.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj Leni :)) Mou největší výzvou je to, abych se cítila sama dobře ve vlastním těle. Už mě nebaví sedět a přitom se potit při sebemenším rozrušení, protože mi mé břicho kypí skrze kalhoty. Nebaví mě jít teď v zimě po venku, kdy je každý zabalený do bund a kabátů a mě je horko na padnutí, protože mě zjevně hřeje dostatečně něco jiného. Proto je tedy mou výzvou shodit přebytečná kila, abych se cítila dobře a byla spokojená sama se sebou.

    Můj e-mail: ondrejova.petra490@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Sleduji jako Petra Brázdová.
    Mojí největší výzvou je, nejíst sladké, které tak miluju.
    brazdova.p@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...