úterý 21. listopadu 2017

Kde koupit značkové zboží, neutratil milion a netlačit se v Pandorfu?

S blížícímí se Vánočními svátky (ano je to tak) je potřeba se psychicky připravit na větší nápor lidí téměř všude a zejména v obchodních domech, outletech nebo výprodejových akcích.

A i když už je většina z vás prozíravá a ví, že se dárky dají koupit pohodlně na internetu bez front, čekání, tlačenic a tahání těžkých nákupních tašek až domů, mám pro vás přece jen pár tipů, kde ještě se můžete po krásných dárcích poohlédnout a neutrpět u toho jinou, než drobnou finanční újmu.



Jako první většinu z nás napadne Pandrof. Outlet se značkovým zboží za zlomek nákupní ceny.
Nevím jestli tohle platilo někdy dřív, ale při mé poslední návštěvě jsem se setkala se slevou maximálně 30 až 35%, poškozeným, pomačkaným nebo podřeným zbožím a samozřejmě kupou lidí....Ocitla jsem se tam o víkendu, tak se asi nebylo čemu divit.

Výhodou je pořízení zboží od značek, které třeba u nás nejsou úplně běžně k dostání jako například Ralf Lauren, nebo zboží z minulých kolekcí,  které jste propásly a teď už není k sehnání.

Ovšem tím veškerá pozitiva končí.


Na větší slevy než v outletovém městečku si můžete počíhat i při výrpodejových akcích v normálních obchodech, které máte blíž.
Nebo kouknout na internetové skupinky, kde se dají pořídit nové zajímavé značkové věci za zlomek ceny a z pohodlí domova.

Já sleduji několik takových skupinek na facebooku a myslím že se tam dá kápnout na pěkný dárek pro mamku, taťku, ségru i přítele nebo kamarádku.



Z těch, které sleduji a vážně stojí za to jsou:


No, a pokud zrovna tam nenarazíte na to, co si představujete pak je tu ještě VINTED. Stránka, kterou většina z vás dobře zná ale pokud ne, jedná se o bazárek, kde můžete kupovat i podávat kousky z vlastního šatníku nebo unáhlené nákupy.


A pokud vám ani tyhle tipy nepomůžou, pak mám už doporučení jediné. Jako nadšenec do amerických nákupů vám s klidným svědomím mohu doporučit síť outletových městeček v USA, kde poznáte co je to doopravdy outlet :). A pokud potřebujete obměnu šatníku, pak se vám tahle návštěva vyplatí i s cenou za letenku.



Věřte mi, vím o čem mluvím. Sama si toho přivezu tolik, že mám zvyk po každé návštěvě ty nákupy trochu přehodnotit, a to co neunosím, dávám sama k dispozici dál na svém účtu na Vinted ZDE. :) 

Co vy a nákupy? Kde nejraději nakupujete? 



3 komentáře:

  1. Já nejraději nakupuji přes internet. Ze tvých tipů znám jen Vinted, ale ještě jsem tam nic nekoupila, takže jdu omrknout tvůj profil. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Já těm různým bazárkům na facebooku pořád nějak nevěřím, nikdy člověk neví, jestli to není náhodou jen napodobenina...Takže pokud chci nějakou dražší značku, tak snad jedině Fashion Arena :)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  3. Tip na pěkné pánské hodinky: https://taxido.cz/panske-hodinky/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...