sobota 23. září 2017

Vůně roku? Já mám jasno!

V týdnu mi přišlo do schránky nové vydání časopisu Žena a život. Díky obálce jsem zjistila, že soutěž VŮNĚ ROKU 2017 je už v plném proudu. 


 Naštěstí se mezi nominovanými vůněmi objevila i ta má, se kterou jsem se seznámila teprve nedávno, a která teď na pár dnů srazila z pomyslného trůnu aktuální Chanel Mademoiselle. 
Její plusy? 

- nezruinuje vám peněženku
- je snadno dostupná v drogeriích
- má krásný obal
- ....a samozřejmě dokonale voní


Je to nevtíravá, svěží, čistá květinová vůně. Jejím základem je jantar a cedr a díky kombinaci s jablkem a šeříkem vznikla velmi netradiční a jedinečná vůně, která si mě uměla ihned získat. 

K dostání je ve dvou velikostech, takže ji můžete pohodlně nosit i s sebou v kabelce. 

Řeč je samozřejmě o C-THRU Glamorous, která už má ode mě zaručený hlas v soutěži. A to nejen díky tomu, že krásně voní, ale taky díky výhře, která čeká jednu z hlasujících a stojí vážně za to ! :)

A které vůni z nominovaných letos dáte svůj hlas vy? 


PS.: Vůni C-THRU Glamorous vám doporučuji vyzkoušet a doufám, že si vás získá stejně jako mě. 



PSS.: do soutěže se můžete přihlásit TADY, a jestli to hlasování stojí za to? Myslím, že výhry vás přesvědčí samy :). KLIK 

9 komentářů:

  1. Dříve jsem CThru tak nějak obcházela, a vlastně ani nevím proč, protože vůně jsou to velmi příjemné, vydrží a nestojí vůbec majlant :) Pro mě je top vůně Pacco Rababe Lady million :-)

    Soutěž o produkty Couleur Caramel v hodnotě 1500 Kč

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak ! Ideální do školy nebo do práce :). Lady million je takový evergreen, ten mi taky příjemně voní :).

      Vymazat
  2. Já ještě tyto vůne nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  3. C-Thru jsem zkoušela před časem, ale mně vůbec nesedí :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vůně jsem si kupovala už jako mladá holka v drogerii, když bylo jen pár variant. Teď jsem koukala, že jich je mnohem více a některé voní opravdu hezky. Mamka jednu má, růžovou, bohužel nevím o jakou jde, ale ta mi voní hezky :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavli tak zkuste i tuhle "fialku", třeba vás tady osloví :).

      Vymazat
  5. Já teda tuto značku v drogerii obcházím, obecně zde vůně ani nenakupuji, protože s nimi nemám moc dobrou zkušenost (tuctové, málo vydrží), tak už tam ani nové kousky nehledám a objednávám z internetu. Za tip ale děkuji a určitě se podívám, asi by mě samotnou nikdy nenapadlo ji zkusit. :)
    Katarina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...