neděle 10. září 2017

2 maskující novinky


Kvalitní pečující kosmetika je sice fajn, ale někdy není nad to jakoukoliv nedokonalost prostě a jednoduše zamaskovat. Ideálně něčím, co vám před den vydrží přesně tam, kde má. 

A jelikož na podzim se mi vždycky vyrojí pupínků jak v pubertě, je fajn mít u sebe nějakého maskovacího pomocníka. 


Jako například korektor GOTCHA COVERED CONCEALER, který jsem měla možnost vyzkoušet rovnou ve dvou odstínech 04 Medium a 05 Medium Olive. Odstín Medium olive mi na jemně opálenou pleť sedl nejlépe. 
Korektory jsou tekuté a balené v tubě s klasickým tubičkovým aplikátorem. Jsou hutné a hezky kryjí. Já si jej oblíbila zejména na zakrytí drobných nedokonalostí, na které make-up prostě nestačí. 
Hezky se s ním pracuje a musím říct, že v kombinaci s fixačním pudrem nebo sprejem neměl problém vydržet celý den.

Korektor je dostupný v 10 odstínech a za cenu 189 Kč si koupíte 8 ml tubičku, která vám vydrží. Na jedno použití jej stačí totiž skutečně málo. Neříkám, že je to nejlepší produkt na trhu, ale myslím, že by mohl konkurovat legendárnímu korektoru od Dermacolu. Nebo ne? 

zleva: pudr, korektor v odstínu 04, korektor v odstínu 05


Druhým produktem, taktéž novinkou, o které jste už možná slyšeli je pudr #NOFILTER FINISHING POWDER. Je dostupný v 15-ti barevných provedení a na internetu jsou na něj smíšené reakce. Jedni jej milují a druhým úplně nesedl. Často je mu vyčítána krémovější konzistence nebo pigmentace. 

Já jej testovala v odstínu Light NFF04 a začínám mít podezření, že jsem začarovaná nějakým NYX kouzelným proutkem, který nedovolí abych měla na jakýkoliv testovaný produkt špatný názor. Nebo mám možná jen štěstí a zkouším ty produkty, které jsou mi blízké a sedí mi. 

Za mě je totiž pudr produktem, který je skvělým finishem jak pro rychlé ranní líčení, tak večerní look. 
Mám smíšenou pleť a pudr umí hezky zmatnit mastná místa, zafixovat make-up a sjednotit tón pleti tak, že bude dobře vypadat na každém selfíčku :). 
Struktura není příliš prašná a po nanesení krásně přilne na pleť tak, aniž by na ní tvořil takový ten pudrový poprašek, který mají některé pudry občas tendenci vytvářet. 

Jeho cena je 319 Kč a pokud se poohlížíte po pudru, rozhodně doporučuji jej vyzkoušet!




A jaký máte názor na novinky vy? Oblíbily jste si je, nebo vám úplně nesedly? 

7 komentářů:

  1. Nejaký korektor na akné by sa mi hodil. Nejak ma už nebaví starý dobrý Catrice camouflage cream. Stále je dobrý, ale chcela by som skúsiť niečo nové. Ďakujem za typ. Keď sa niekedy (už konečne) dostanem do nyxu poobzerám sa po nich.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeej, ďakujem za tipy! Hľadám nový púder, takže možno siahnem po tomto :)

    Nasklee - www.nasklee.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za ozkoušení stojí, navíc je za mě i super cena ! :)

      Vymazat
  3. Tiez ten puder mam, len zatial som ho skusala len raz, takze este nanho nemam nejaky vyhraneny nazor, ale zly urcite nie 🙂 to by som oznala hned

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, všech si moc vážím.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...